انجام ۳۶۰ ماموریت اطفای حریق توسط آتش نشانی میاندوآب
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
شناسه : 296535
13
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب‌ گفت: امسال ۳۶۰ ماموریت اطفای حریق، ۴۵ مورد سوانح رانندگی و چهار مورد جست و جو غریق در رودخانه های شهرستان انجام گرفته است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، رحیم ناظم فامیان در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با بیان اینکه امسال ۴۰۹ ماموریت مختلف توسط آتش‌نشانان این سازمان در این شهرستان انجام شده است، گفت: از این تعداد ۳۶۰ ماموریت مربوط به اطفای حریق، ۴۵ مورد مربوط به سوانح رانندگی و چهار مورد جست و جو غریق در رودخانه های شهرستان است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب‌ با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی برای اقشار مختلف،افزود: همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی برای افراد داوطلب و علاقه مند به آتش‌نشانی به تعداد ۴۳ مورد از دیگر فعالیت‌های انجام گرفته در این سازمان است.

ناظم‌فامیان با بیان اینکه در تابستان امسال ۸۵ مورد آبرسانی با تانکر به روستاهای شهرستان نیز توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب انجام گرفته است، گفت: همچنین ماموران آتش‌نشانی میاندوآب‌ در ۸۵ فقره با دستگاه‌های اجرایی این شهرستان مشارکت داشته و در ۱۴۷ فقره انواع ماموریت‌های امداد و نجات نیز توانستند به شهروندان امداد رسانی کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.