انجام ۱۳۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی میاندوآب
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 317246
2
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه رمضان، تاکنون یک هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام‌گرفته است.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه بازار در ایام نوروز و رمضان، اظهار کرد: این طرح هم‌زمان با سراسر کشور از ۲۳ بهمن به‌صورت مقدماتی و از اول اسفند به‌صورت عملیاتی در شهرستان میاندوآب نیز آغاز شده و تا ۲۱ فروردین ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: این طرح با رویکرد مهار تورم، جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، امید آفرینی، ایجاد رفاه و رضایتمندی عمومی در میاندوآب اجرا می‌شود.

وی گفت: در این طرح کالاهای پرمصرف و موردنیاز مردم در زیر ذره‌بین واحد بازرسی قرار دارد و نحوه فعالیت اصناف و کسبه بازار به‌صورت روزانه رصد و قیمت کالاها بررسی و کنترل می‌شود .

بهروزی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح بازرسی از واحدهای صنفی پوشاک، کیف و کفش، شیرینی، آجیل و میوه در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه رمضان، تاکنون یک هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام‌گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: بازرسی‌های انجام‌گرفته منجر به تشکیل ۲۵۷ پرونده تخلفاتی در عناوین مختلف از جمله گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و صورت‌حساب به مشتری، قاچاق و غیره شده که واحدهای متخلف نیز طبق قانون به مراجع ذی‌ربط و تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سه گروه ۲ نفره در دو نوبت صبح و عصر بر بازار فعالیت دارند، گفت: با تلاش و نظارت دقیق بازرسان و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به دنبال ثبات و آرامش کامل در بازار تلاش می‌کنیم.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم صدور فاکتور را به‌صورت حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت و یا به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.