انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل حاضر ضروری است/ایران نقش مهمی در معادلات جهانی دارد
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۸
شناسه : 302899
9
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت:باید ایثار، شهادت ، شهامت و شجاعت رزمندگان اسلام را به نسل امروزی بازگو کرده و فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس را به نسل امروزی انتقال داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده امروز در یادواره شهدای دانش آموز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدرسه شاهدمرضیه در میاندوآب، گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با حماسه آفرینی و ایثار در جبهه های جنگ حاضر شدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بیفتد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن در شرایطی جنگ را به ما تحمیل کرد که انقلاب اسلامی تازه شکل گرفته بود و آمادگی لازم را نداشت ولی رهبری های امام راحل(ره) و ایثارگری های رزمندگان اسلام دشمن را ناکام ساخت.

وی گفت: امروز در سایه ایثار و مقاوت و رشادت های رزمندگان اسلام در امنیت و آرامش هستیم.

عیسی زاده با بیان اینکه امروز ایران اسلامی نقش مهمی در معادلات جهانی بازی می کند، تصریح کرد: امروز ایران در تمام معادلات جهانی جای داشته و نقش مهمی و برجسته ای را بازی می کند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه نسل امروزی باید با رشادت های رزمندگان اسلام آشنا شوند، اظهار کرد: باید ایثار و شهادت و شهامت و شجاعت رزمندگان اسلام را به نسل امروزی بازگو کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از دفاع مقدس به عنوان گنج جنگ نام برد و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس  گنجینه ای بود که ما از آن دوران تجارب بسیاری به دست آوردیم.

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده افزود: به فرموده امام خمینی(ره) ما در جنگ، مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را اثبات کرده و انقلاب خود را به دنیا صادر کردیم و ابهت غرب و شرق را شکستیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، همه اقشار مردم در جبهه ها حاضر شدند، گفت: دفاع ما دفاع مقدس نام گرفت چرا که دفاع از خاک، ناموس، اسلام و قرآن بود و این دفاع نیز دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.