انتخاب شهردار میاندوآب وارد فاز بررسی برنامه‌‌ها شد
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
شناسه : 307267
3
شورای شهر میاندوآب، دومین قدم برای انتخاب شهردار جدید را برداشت و وارد فاز بررسی برنامه‌ها شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه فوق العاده شورای شهر میاندوآب به منظور بررسی برنامه‌های گزینه‌های پیشنهادی برای شهرداری برگزار و برخی گزینه‌ها برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کردند.

در این جلسات که از روز گذشته آغاز شده و در روزهای آینده نیز احتمالا ادامه خواهد داشت، گزینه های شهرداری میاندوآب برنامه های خود را به اعضای شورای شهر ارائه می دهند.

در نخستین روز از این جلسات مهدی رضایی، عادل بخشی، غلامرضا دلالیان، احتشام حاجی پور و عبدالله عبداللهی در شورای شهر میاندوآب حضور یافته و برنامه های خود را تشریح کردند.

در این جلسه رئیس شورای شهر میاندوآب با اشاره به بررسی برنامه های پیشنهادی گزینه‌های شهرداری این شهر، گفت: پس از معرفی و مشخص شدن گزینه های شهرداری میاندوآب توسط اعضای شورای شهر، از ابتدای هفته روند بررسی برنامه ها آغاز شده است.

بابک محمدزاده  با بیان اینکه این روند تا پایان بررسی گزینه های پیشنهادی ادامه خواهد داشت، افزود: با ادامه این روند، احتمالا شهردار جدید میاندوآب تا پایان هفته مشخص شود.

از اوایل بهمن ماه سال گذشته شهرداری میاندوآب پس از استعفای “بابک قدیمی” شهردار سابق میاندوآب، با سرپرستی”وحید اصغری پور” اداره می شود و اعضای شورای شهر نیز در نخستین جلسه شورای شهر در سال جدید، ۲۱ نفر را به عنوان گزینه های پیشنهادی خود برای شهرداری میاندوآب مطرح کردند.

اعضای شورای شهر از مهدی رضایی، ایرج دانی، محمدعلی شریفی، محمد جعفری، احمد رستمی، عارف مهاجر کرمانی، مرتضی نجفی، غلامرضا دلالیان، امیر کنعانی، حسن فتحعلی پور، وحید اصغری پور، نقی محمدی، احتشام حاجی پور، عبدالله عبداللهی، پیام خدایی، احمد مشمول ، هوشنگ اسمعیلی، شمس الدین نجفیان، علی مولایی، رضا تقی فام و عادل بخشی به عنوان گزینه های پیشنهادی نام بردند که در بین آنها اسامی سه شهردار سابق و برخی اعضای سابق شورای شهر و تعدادی از کارکنان شهرداری و فرمانداری دیده می شود.

اما پیش از این ارائه برنامه و جلسه بررسی برنامه ها “احمد رستمی”، “احمد مشمول”، “امیر کنعانی” و “پیام خدایی” انصراف خود را از گزینه های شهرداری اعلام کردند تا تعداد گزینه های شهرداری میاندوآب به ۱۷ نفر برسد که البته احتمال اینکه این تعداد باز هم افزایش یابد وجود دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.