انتخاب شهردار میاندوآب در دومین جلسه رسمی شورای پنجم/ چهارشنبه نخستین روزی کاری شورای جدید شهر است
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۱۵
شناسه : 264533
6

عضو شورای پنجم شهر میاندوآب گفت: در دومین جلسه رسمی خود، شهردار جدید میاندوآب را با حضور فرماندار شهرستان انتخاب می کنیم.

پ
پ

احد غفاری یکی از منتخبین مردم میاندوآب در دوره جدید شورای شهر در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: اول شهریور ماه مراسم تجلیل و تودیع اعضای شورای دوره چهارم و معارفه و تحلیف و آغاز به کار شورای دوره پنجم در محل فرمانداری شهرستان میاندوآب با حضور فرماندار و برخی از مسئولین برگزار می شود.

عضو شورای پنجم شهر میاندوآب افزود: بعد از برگزاری مراسم تحلیف، در نخستین جلسه خود انتخابات هیئت رئیسه را برگزار و رئیس جدید را انتخاب می کنیم.

وی گفت: در دومین جلسه رسمی خود نیز که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب، برگزار خواهد شد، شهردار جدید این شهر را برای چهار سال آینده انتخاب می کنیم.

غفاری تصریح کرد: نحوه انتخاب شهردار جدید بر اساس سیستم امتیاز بندی بوده و در نهایت گزینه نهایی از بین ۲۰ گزینه معرفی شده، انتخاب می شود.

این عضو منتخب شورای  پنجم شهر در مورد انتخاب گزینه نهایی از بین گزینه ها، اظهار کرد: اعضا، پس از بررسی برنامه های گزینه های پیشنهادی و سوابق افراد، به آنها امتیاز می دهند و در نهایت فردی که بیشترین امتیاز را از اعضای شورای شهر کسب کند، به عنوان شهردار انتخاب می شود.

وی افزود: از نکته نظرات و پیشنهادات و برنامه های ارائه شده توسط همه گزینه های شهرداری در طول چهار سال آینده برای عمران و آبادانی شهر و حل مشکلات استفاده خواهیم کرد .

گفتنی است غفاری پیش از این عبداله درخشان، روح اله فتحی، میکائیل نریمانی، جمشید داس زرین، پیمان سلامی، رضا منافی آذر، الهوردی رحیمی، محمد بیرامی، بابک نظری، منوچهر اسکندرزاده، ابراهیم شکیبی، شمس الدین نجفیان، داوود دروگریان، علیرضا طهماسبیان، بابک قدیمی، رضا حضرتی، احتشام حاجی پور، رضا صفریان، علی مولائی و محمد احدزاده را به عنوان گزینه های تصدی مسئولیت شهرداری میاندوآب معرفی کرده بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.