انتخاب شهردار میاندوآب؛ شاید وقتی دیگر!
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۳
شناسه : 306315
3
تصویب افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی در میاندوآب/ جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب برگزار شد اما خبری از انتخاب شهردار نبود و این موضوع در دستور کار جلسه جایی نداشت.
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری، تحلیلی زرین خبر، جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب برگزار شد و در حالی که همه مردم در  انتظار انتخاب شهردار جدید میاندوآب بودند، اما خبری از انتخاب شهردار نبود و این موضوع در دستور کار جلسه جایی نداشت.

در این جلسه که عصر روز گذشته در محل شورای شهر و با حضور شش عضو از هفت عضو شورای شهر برگزار شد، در مورد نامه های اداری و شهرداری بحث و تبادل نظر شد.

هم چنین در این جلسه اعضای شورای شهر میاندوآب با افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه های تاکسی و آژانس های مسافربری موافقت کردند تا در صورت تایید در هیئت تطبیق از سال آینده اجرایی شود.

بابک محمدزاده، رئیس شورای شهر میاندوآب نیز در حاشیه این جلسه از احتمال برگزاری جلسه فوق العاده تا پایان سال برای انتخاب شهردار صحبت کرد تا همچنان اصرار به تحقق وعده خود مبنی بر انتخاب شهردار تا پایان سال داشته باشد.

بعد از استعفای “بابک قدیمی” از مسئولیت شهرداری میاندوآب در اوایل بهمن ماه امسال، شهرداری میاندوآب با سرپرستی “وحید اصغری پور” اداره می شود و اکنون مردم این شهر چشم انتظار پایان داستان انتخاب شهردار جدید میاندوآب هستند، داستانی که ظاهرا هنوز پایانی ندارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.