انتخاب شهردار جدید میاندوآب؛ شاید وقتی دیگر!
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
شناسه : 306046
3
جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب برگزار شد اما خبری از انتخاب شهردار جدید این شهر نبود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، شورای شهر میاندوآب با حضور شش عضو شورا تشکیل جلسه داد اما خبری از انتخاب شهردار جدید این شهر نبود تا برای انتخاب شهردار جدید این شهر چشم انتظار روزها و هفته های آینده باشیم.

در این جلسه که “شهرام محمدوند” از اعضای شورای شهر حضور نداشت، نامه های اداری و شهرداری و مردمی مطرح شد اما سخنی از انتخاب شهردار جدید میاندوآب به میان نیامد.

بیش از یک ماه است از شروع سرپرستی “وحید اصغری پور” در شهرداری میاندوآب می گذرد اما به غیر از درخواست “بابک محمدزاده” رئیس شورای شهر میاندوآب از اعضای شورای شهر برای معرفی گزینه های پیشنهادی برای شهرداری، هنوز موضوع انتخاب شهردار جدید میاندوآب در دستور کار شورای شهر نبوده و در این مدت خبری از انتخاب شهردار جدید برای میاندوآب در جلسات رسمی شورای شهر نبوده است.

بررسی و انتخاب شهردار در اسفند ماه نیز موضوعی بوده که “اسکندر سجادی” عضو و سخنگوی شورای شهر میاندوآب در گفت و گو با خبرنگاران به آن اشاره کرده و گفت: اعلام کرده بودم که این هفته موضوع انتخاب شهردار در جلسه شورای شهر مطرح خواهد شد ولی متاسفانه این کار انجام نگرفت و در دستور کار قرار نگرفته بود.

غیب الله رحیمی دیگر عضو شورای شهر میاندوآب نیز در گفت وگویی که با خبرنگاران داشت، گفت که در مورد انتخاب شهردار باید منتظر روزهای آینده بود.

بابک محمد زاده، رئیس شورای شهر میاندوآب نیز در این زمینه گفت: تا پایان اسفند ماه شهردار جدید را انتخاب می کنیم.

و با این اوصاف باید منتظر بررسی موضوع انتخاب شهردار میاندوآب تا پایان سال در جلسه شورای شهر شد و البته طبق قانون شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید هنوز فرصت دارد ولی آنچه که ضرورت تسریع در انتخاب شهردار جدید را می رساند؛ وضعیت شهری میاندوآب بویژه در آستانه سال جدید است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.