انتخاب شهردار از موضوعات مهم برای شورای شهر میاندوآب است/ مدیریت، توانمندی و برنامه محور بودن ویژگی های مهم در انتخاب شهردار است
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۷
شناسه : 295935
15
رئیس شورای شهر میاندوآب: رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: مدیر و توانمند بودن، آشنا به امورات شهری و دارای برنامه بودن از مولفه های اصلی یک شهردار است که در انتخاب شهردار میاندوآب به آن توجه خواهیم کرد.
پ
پ

فیروز تقوی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه موضوع انتخاب شهردار یکی از موضوعات مهم برای اعضای شورای شهر است، اظهار کرد: طبق نظر اعضای شورای شهر، افراد حائز شرایط مندرج در “آیین نامه اجرایی تصدی پست شهرداری”  می توانند برنامه‌های خود را به شورای شهر ارائه دهند تا بررسی شود.

رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: مدیر و توانمند بودن، آشنا به امورات شهری و دارای برنامه بودن از مولفه های اصلی یک شهردار است که در انتخاب شهردار میاندوآب به آن توجه خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهردار باید آشنا به مسائل شهرسازی و مباحث روز مدیریت شهری باشد، گفت: فردی که به عنوان شهردار انتخاب می شود باید برنامه مدون و به روز برای شهرداری و شهر میاندوآب داشته باشد و این مسائل دربررسی گزینه ها مورد توجه خواهد گرفت.

موضوع انتخاب شهردار میاندوآب همیشه یکی از موضوعات چالشی و جنجالی در این شهر بوده است تا جایی که در دو دوره گذشته شورای شهر همواره مورد توجه مردم قرار داشته و در فضای مجازی نیز انتخاب و عملکرد شهرداران جزو پربحث ترین موضوعات به حساب می آید.

از سویی نیز روند انتخاب شهردار میاندوآب در برخی مواقع به گونه ای پیش رفته که حتی میاندوآب را بیش ازیک سال بدون شهردار نگه داشته و شهرداری این شهر با سرپرست اداره شده است، موضوعی که در دو دوره گذشته شورای شهر بیشتر به چشم خورده است که امیدواریم در این دوره شاهد آن اتفاقات نباشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.