انتخابات پیشران کشور برای تحقق ایران قوی است
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰:۰۴
شناسه : 315086
4
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: ایران قوی در حوزه سیاسی و اجتماعی می‌تواند در انتخابات خود را نشان دهد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده امروز در جلسه هم‌اندیشی بسیج اساتید میاندوآب که با موضوع انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس نظر کارشناسان اجتماعی و متخصصان حوزه جهان‌شناسی، دوقطبی و چندقطبی در دنیا تغییریافته و جهان دچار تحولاتی می‌شود.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: اگر تاریخ ۲۰۰ساله دنیا را مطالعه کنیم، می‌بینیم که دنیا در چند مرحله دچار تحول شده و ایران نیز در دوره‌هایی پیش از انقلاب اسلامی از این تحولات دور نمانده است.

وی با اشاره به تحولات دنیا در جنگ جهانی اول و دوم، گفت: حتی برخی اتفاقات در دنیای امروزی مانند نقش انگلیس در اشغال انگلیس و ایجاد رژیم صهیونیستی نیز بی‌تأثیر از آن تحولات نیست.

حسن‌زاده با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، تحولات جدیدی در دنیا شکل گرفت، تصریح کرد: نامه تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به گورباچف رهبر شوروی سابق و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی یا شرق سابق از این تحولات است.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دوقطبی غرب و شرق با پیروزی انقلاب اسلامی دچار چالش شد، اظهار کرد: بعد از فروپاشی شرق و در ادامه با گسترش قدرت مقاومت در دنیا و جهانی‌شدن گفتمان انقلاب اسلامی، امروز نیز شاهد هستیم که غرب و آمریکا نیز رو به افول و اضمحلال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز در خود آمریکا نیز علیه سیاستمداران این کشور صحبت می‌کنند، افزود: امروز جبهه مقاومت که ریشه و پرچم‌دار آن ایران اسلامی است، جهانی شده و حتی در دل اروپا و آمریکا نیز طرف‌داران آن خودنمایی می‌کنند.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه تقویت جبهه مقاومت وابسته به ایران است، گفت: اگر بخواهیم ایران کشوری تأثیرگذار در همه زمینه‌ها باشد باید ایران از هر لحاظ اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و دفاعی قوی شود.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به نقش انتخابات در ایران قوی، اظهار کرد: ایران قوی در حوزه سیاسی و اجتماعی می‌تواند در انتخابات خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا مشارکت مردم در انتخابات کم‌رنگ باشد، افزود: عدم حضور یا حضور کم‌رنگ در انتخابات در واقع بازی در زمین دشمن بوده و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت مشارکت در انتخابات است.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه همه باید به وظیفه خود برای حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات عمل کنند، گفت: هرکس هر آنچه در توان دارد باید برای دعوت و حضور پرشور مردم در انتخابات به کار گیرد.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه مجلس در رأس امور است، تصریح کرد: مجلس از جایگاه و اهمیت بسزایی برخوردار بوده و ریل‌گذار دولت برای حرکت است.

در ادامه این جلسه هر یک از اساتید نکته نظرات خود را در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کردند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.