انتخابات فرصتی مهم برای تعیین سرنوشت/ امپراطوری رسانه ای دشمن برای کمرنگ کردن انتخابات پای کار آمده است
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
شناسه : 294503
6
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: ما در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می کنیم و نتیجه انتخابات هرچه باشد به خودمان بر می گردد.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در نشست روشنگری و بصیرتی کارکنان و بسیجیان اداره گاز میاندوآب، با تاکید بر مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه در انتخابات، گفت: باید در انتخابات حضور پرشور و باشکوه داشته و همگان را نیز به این امر دعوت کنیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه نتیجه انتخاب، هر چه باشد به خودمان بر می گردد، افزود: ما در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می کنیم و نتیجه انتخابات هرچه باشد به خودمان بر می گردد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با امپراطوری رسانه ای خود به دنبال کم رنگ کردن انتخابات هستند، گفت:  تمام هدف دشمنان این است که انتخابات پرشور نباشد و روی این نیز برنامه ریزی می کنند و لذا باید هوشیار باشیم.

حسن زاده با تاکید بر اینکه حضور و انتخاب مردم مهم است، تصریح کرد: نباید بی خاصیت و بی تفاوت باشیم و در کنار رای دادن، باید اقامه رای دادن نیز بکنیم یعنی علاوه بر خود چندین نفر را هم به رای دادن دعوت کنیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به جایگاه و اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی، اظهار کرد: رئیس جمهور از اختیارات مهم و بسیاری برخوردار است وبر همگان لازم است تا در برنامه های کاندیداها مطالعه کرده و  فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه باید از تجربیات گذشته درس بگیریم، افزود: مردم کسانی را انتخاب کنند که بین خود و مردم تفاوت قائل نشوند.

حسن زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با تاکید بر مبارزه با فساد، تصریح کرد: درد مردم فضای مجازی و مسائل امور خارجی نیست بلکه معیشت مهم ترین مسئله است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.