انتخابات فرصتی برای تجدید قوای نظام اسلامی است
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
شناسه : 294672
5
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، فرصتی برای تجدید قوای نظام اسلامی است.
پ
پ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: مقام معظم رهبری در رهنمودها و بیانات خویش همواره توجه ویژه ای به مقوله انتخابات داشته و دارند و با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، این مساله را فرصتی برای تجدید قوای نظام اسلامی می دانند.
صمد اکبری افزود: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح و پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، زمینه‌ساز توسعه همه جانبه کشور و بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی ملت خواهد بود.
وی اظهار کرد: دشمنان با هر ترفندی سعی در تضعیف نظام و به تعطیلی کشاندن انتخابات دارند ولی با مشاهده حضور پرشور مردم در انتخابات خواهند فهمید که ملت‌ ایران پس از گذشت سالیان متمادی و با وجود مشکلات گوناگون، همچنان حافظ آب و خاک و انقلاب خود هستند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب تصریح کرد: بر اساس آموزه های دینی و قرآنی، انسان ها نباید نسبت به سرنوشت خود و جامعه شان، بی تفاوت و یا کم تفاوت باشند، یکی از مصادیق بارز مربوط به تعیین سرنوشت، بحث انتخابات و حضور مردم در این مقوله است و امیدواریم با حضور پرشور و انتخاب درست شاهد فردایی روشن برای ایران عزیز اسلامیمان باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.