انتخابات ضامن قدرت و اقتدار نظام است
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 316855
6
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: هر رأی ما موجب قدرت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی بوده و در امنیت ملی نیز نقش مهم و تأثیرگذاری دارد.
پ
پ

حجت‌الاسلام حسین قربانیان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری، اظهار کرد: انتخابات، مظهر و نشان از دموکراسی و مردم‌سالاری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه هر رأی مردم به منزله مهر تأییدی بر نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: حضور مردم در انتخابات، پشتوانه و قدرت نظام اسلامی را در دنیا نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه اصل حضور پرشور در انتخابات ضروری است، افزود: هر رأی ما موجب قدرت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی بوده و از طرف دیگر در امنیت ملی نیز نقش مهم و تأثیرگذاری دارد.

قربانیان با بیان اینکه مردم با در صحنه انتخابات حضور پرشور داشته باشند، تصریح کرد: مردم صاحبان اصلی کشور و حافظان این نظام و انقلاب اسلامی هستند و لذا باید در صحنه حاضر شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: حضور مردم در صحنه و انتخابات پرشور مایه خوشحالی دوستان نظام اسلامی در دنیا شده و دشمنان را مأیوس می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت پرشور باعث عصبانیت و عقب‌نشینی دشمن می‌شود، اظهار کرد: ما برای اینکه انقلاب اسلامی به این نقطه برسد، خون‌ها داده‌ایم و لذا در دفاع به آرمان‌های شهدا و پاسداری از خون این عزیزان باید در صحنه‌های مختلف که انتخابات نیز یکی از آنها است، حاضر شویم.

قربانیان هم چنین با بیان اینکه انتخابات حق شرعی، قانونی و وظیفه هر ایرانی است، افزود: ما نباید نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت باشیم و باید در تعیین سرنوشت خویش دخالت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب انتخاب اصلح را از دیگر وظایف مردم در پای صندوق‌های رأی برشمرد و با بیان اینکه مقام معظم رهبری ویژگی‌های کاندیدای اصلح را برشمرده‌اند، گفت: باید فردی را انتخاب کرد که بصیر، هوشمند، شجاع، استکبارستیز، مقاوم در برابر دشمنان و ساده‌زیست و صادق باشد.

وی گفت: ان‌شاءالله مردم باقدرت و باصلابت پای صندوق‌های رأی حاضر شده و به فرمان و ندای رهبر انقلاب اسلامی لبیک می‌گویند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.