انتخابات شورای هیئات مذهبی پنجم آبان در میاندوآب برگزار می شود
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
شناسه : 267297
6

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندوآب از برگزاری  انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان در پنجم آبان ماه خبر داد.

پ
پ

حجت الاسلام نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر اظهار کرد: این انتخابات روز جمعه پنجم آبان ماه در محل مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: در انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان میاندوآب، ۱۴نفر کاندیدا شده اند که از این تعداد هفت نفربه عنوان عضواصلی ودو نفر به عنوان عضوعلی البدل انتخاب می شوند.

وی با اشاره به بیان اینکه از همه هیئت های مذهبی برای شرکت در این انتخابات دعوت به عمل می آید، گفت: هیئات مذهبی ضامن بقای اسلام و بهترین فرصت برای بیان و حفظ دستاوردهای نظام اسلامی هستند.

نجفیان، رصد اولویت های فرهنگی و مشكلات پیش روی هیئات مذهبی در سطح كشور را جمله ماموریت های شورای هیئات مذهبی برشمرد و تصریح کرد: ظرفیت یابی و استفاده بهینه از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و اجتماعی به منظور ارتقاء امور پشتیبانی و حمایتی از دیگر ماموریت های این شوراست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح آگاهی های مذهبی اعضای هیئات مذهبی و تلاش جهت تغذیه فكری فرهنگی شوراهای شهرستانی از دیگر ماموریت های این شوراست.

وی فرهنگسازی جهت اصلاح الگوی مصرف در هیئات مذهبی را از دیگر وظایف این شورا عنوان کرد و افزود: بررسی آسیبها و انحرافات مراسم مذهبی و ارائه راهكار جهت رفع آنها با بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید ماموریت دیگر شورای هیئات مذهبی است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.