انتخابات، تبلور و تجلی اراده مردم است
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 316928
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: انتخابات، تبلور و تجلی اراده مردم بوده و مردم هستند که انتخاب‌ها را شکل می‌دهند و انتخابات نیز سرنوشت ما را رقم می‌زند.
پ
پ

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به آمادگی تمامی عوامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری باشکوه انتخابات در حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، امن، سالم و توأم با آرامش اندیشیده شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: جلسات توجیهی و آموزشی برای تیم‌هایی اجرایی و فنی به طور کامل برگزار شده و نمایندگان فرماندار، بازرسان، ناظران، کاربران و اعضای شعب آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق با بیان اینکه ان‌شاءالله مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌کوبند، گفت: ملت بزرگ با حضوری پر شور در این دوره از انتخابات، مایه خوشحالی دوستان نظام و یاس و ناامید برای دشمنان می‌شوند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به رأی مردم و رهبری حکیمانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، مستقل و سرفراز در مسیر توسعه و پیشرفت گام بر می‌دارد و مقتدرانه با پشتوانه مردمی در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستاده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه حضور حداکثری مردم یک شاخص و تعیین‌کننده مهم در برنامه‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران حرف اول و آخر را با حضوری پر شور در این دوره از انتخابات به دشمن خواهند زد.

رضایی با اشاره به اینکه انتخابات از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: در سایه پیروزی جمهوری اسلامی، مردم می‌توانند از این دستاورد بزرگ بهره‌مند شده و سرنوشت خویش را تعیین کنند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق با بیان اینکه انتخابات، تبلور و تجلی اراده مردم است، اظهار کرد: مردم هستند که انتخاب‌ها را شکل می‌دهند و انتخابات سرنوشت ما را رقم می‌زند و ان‌شاءالله با حضور پرشور و انتخاب خوب بتوانیم سرنوشت خوبی برای خود و ایران عزیز رقم بزنیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.