امکان هوافروشی در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
شناسه : 304657
2
دبیر صنفی انجمن جایگاه‌های سوخت جنوب آذربایجان‌غربی: دبیر صنفی انجمن جایگاه‌های سوخت جنوب آذربایجان‌غربی گفت: تمام جایگاه‌های سوخت از پمپ‌های شناور استفاده می‌کنند که امکان تماس سوخت با هوا را نمی‌دهد.
پ
پ

به گزارش گروه اقتصادی زرین خبر، بهنام رجب‌زاده در گفت و گو با خبرنگاران در محل خانه مطبوعات و رسانه های میاندوآب در پاسخ به سوال خبرنگاران با بیان اینکه هوافروشی در جایگاه‌های سوخت از نظر فنی ممکن نیست، اظهار کرد: تمام جایگاه‌های سوخت از پمپ‌های شناور استفاده می‌کنند که امکان تماس سوخت با هوا را نمی‌دهد.

دبیر صنفی انجمن جایگاه‌های سوخت جنوب آذربایجان‌غربی با اشاره به مطالبات مردمی در خصوص سرویس بهداشتی و نمازخانه، افزود: ایجاد سرویس‌های بهداشتی در شهرها بر عهده دستگاه‌های دیگر است اما در جنوب آذربایجان‌غربی برحسب جمعیت و تردد مسافران کمبود وجود دارد و این خلا بر دوش جایگاه‌های سوخت است.

وی با قدردانی از تلاش کارکنان جایگاه‌های سوخت، گف: در ۲ سال همه‌گیری کرونا، تعدادی از کارکنان جایگاه‌های سوخت جان خود را از دست دادند و جایگاه‌ها با هزینه خودشان نسبت به تامین مواد ضدعفونی اقدام کردند.

رجب زاده تصریح کرد: جایگاه‌های سی ان جی تجهیزات پیشرفته ای دارند و به جهت فشار وارده استهلاک پذیر هستند و به همین خاطر برخی جایگاه‌ها در طول سال به جهت اورهال و استانداردسازی تعطیل می‌شوند.

دبیر صنفی انجمن جایگاه‌های سوخت جنوب آذربایجان‌غربی گفت: رانندگان با مدنظر قرار دادن نکات ایمنی حتما با اپراتورهای جایگاه‌های سی‌ان‌جی در پیاده کردن سرنشین‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.