امضای خیرین پای تفاهم نامه احداث چهار باب مدرسه در میاندوآب
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
شناسه : 292662
7

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت:خیران نیک‌اندیش میاندوآبی با امضای تفاهم‌نامه مشترکی با اداره آموزش و پرورش مشارکت در ساخت چهار باب مدرسه با ۱۴ کلاس درس و خوابگاه شبانه‌روزی دخترانه در مناطق محروم این شهرستان را تقبل کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار میاندوآب امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، در سخنانی با اشاره به اینکه دشمنان روی مباحث فرهنگی برنامه ریزی می کنند، اظهار کرد: باید مراقب توطئه ها و جنگ فرهنگی دشمنان بود که روی دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان برنامه ریزی می کنند.

حسام شیرازه محبت با تاکید بر توجه به فضاهای آموزشی به عنوان زیر ساخت فرهنگی، افزود: توجه و توسعه فضاهای آموزشی به ویژه در روستاها در کاهش و مقابله با پدیده‌های اجتماعی از جمله مهاجرت، بیکاری و ارتقای سطح آگاهی تاثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه توسعه فضاهای آموزشی در روستاها می تواند مانع از مهاجرت از روستاها به شهر شود، گفت: نبود زیرساخت‌های اولیه در روستاها از قبیل فضای آموزشی، سبب مهاجرت روستاییان به شهرها می‌شود که به تبع آن حاشیه نشینی و آسیب‌های اجتماعی نیز افزایش می‌یابد ولی با وجود فضای آموزشی مناسب از این مشکلات کاسته می‌شود.

فرماندار میاندوآب به پروژه های نیمه تمام و خیرساز در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در رابطه با مدارس  نیمه تمام، طبق رایزنی هایی که داشته ایم؛ برای اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد تا پایان سال تلاش می کنیم.

امضای خیرین پای تفاهم نامه احداث چهار باب مدرسه در میاندوآب

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه در این شهرستان ۳۴۲ مدرسه با یک هزار و ۷۰۶ کلاس درس وجود دارد، اظهار کرد: با وجود اقدامات انجام گرفته؛ همچنان ۲۰۰ باب مدرسه در میاندوآب نیازمند تخریب و بازسازی است.

بهروز تقی نژاد افزود: در حال حاضر ۱۵ باب مدرسه با ۷۵ کلاس درس به صورت خیرساز و مشارکتی در میاندوآب در حال ساخت است که به طور میانگین از پیشرفت‌ فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه از این تعداد هفت مدرسه با ۴۵ کلاس درس به طور میانگین از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارست، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود سه باب مدرسه و یک سالن ورزشی طی دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری برسد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب با اشاره به امضای تفاهم نامه با خیران در شهرستان برای احداث مدارس مشارکتی، اظهار کرد: خیران نیک‌اندیش میاندوآبی با امضای تفاهم‌نامه مشترکی با اداره آموزش و پرورش در اقدامی خداپسندانه مشارکت در ساخت چهار باب مدرسه با ۱۴ کلاس درس و خوابگاه شبانه‌روزی دخترانه در مناطق محروم این شهرستان را تقبل کردند.

تقی نژاد افزود: این مدارس در روستای “یلک‌لو” با چهار کلاس درس، روستای “چای‌قطار” با سه کلاس درس، روستای”قره‌بوغاز” با یک کلاس درس و مدرسه شبانه روزی دخترانه در روستای “نختالو” ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.