امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است/ امر به معروف و نهی از منکر از پشتوانه کامل قانونی برخوردار است
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۱۴
شناسه : 301457
5
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: امر به معروف و نهی از منکر مختص یک دستگاه یا نهاد نیست بلکه آحاد و عموم مردم نسبت به آن وظیفه دارند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام بهنام دلریش امروز در میاندوآب با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در کنار اقامه نماز و پرداخت زکات یکی از موضوعات و وظایف و دغدغه های مهم در جامعه اسلامی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی افزود: امر به معروف و نهی از منکر مختص یک دستگاه یا نهاد نیست بلکه آحاد و عموم مردم نسبت به آن وظیفه دارند.

وی با تاکید بر اینکه نباید نسبت به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بی تفاوت بود، گفت: بی تفاوتی به امر به معروف و نهی از منکر یعنی بی تفاوتی و مقدسات و ارزش های دین مبین اسلام که این موضوع نیز اصلا مورد قبول نیست.

دلریش تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر  از پشتوانه قانونی کاملی نیز برخوردار بوده و در سال ۹۴ در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و به تایید شورای نگهبان نیز رسیده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی به پشتوانه مردمی این فریضه دینی اشاره کرد و گفت: مردم نیز به پشتوانه قانون می توانند به وظیفه خود در قبال امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.