امدادرسانی به ۳۰ خودروی گرفتار در کولاک در باروق
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
شناسه : 315161
1
فرماندار باروق خبر داد: فرماندار باروق با بیان اینکه تردد در محورهای روستایی با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است، گفت: در روزهای گذشته به بیش از ۳۰ خودرو در محورهای مواصلاتی امدادرسانی شده است.
پ
پ

صالح حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی روستایی و شهری باروق، اظهار کرد: باتوجه‌به وضعیت کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه، تردد در محورها به‌ویژه بخش نختالو با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

فرماندار باروق با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در منطقه، افزود: عوامل فرمانداری، بخشدار نختالو، راهداری و نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت نیاز سریعاً اقدامات و امدادرسانی لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به وضعیت جاده سرچم در این بازه زمانی، گفت: از رانندگان و همشهریان عزیز در خواست داریم تا باتوجه‌به کارگاهی بودن بخشی از مسیر از تردد در مسیر میاندوآب و باروق به سرچم تا زمان بهبود شرایط جوی و بازگشایی آن خودداری کنند.

حسینی با بیان اینکه هشدارهای لازم مبنی بر تردد در این بازه زمانی در مسیر سرچم داده شده است، تصریح کرد: در روزهای گذشته به بیش از ۳۰ خودرو که بدون توجه به هشدارها در این مسیر تردد می‌کردند با هماهنگی فرمانداری و بخشداری نختالو توسط عوامل راهداری، امدادرسانی شده و از برف و کولاک نجات پیدا کرده‌اند.

هم چنین رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب نیز در گفتگو با خبرنگار ما در این زمینه با بیان اینکه به دنبال بارش برف‌وباران در آذربایجان غربی تیم‌های راهداری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان در آماده‌باش هستند، گفت: این تیم‌ها در میاندوآب، باروق و چهاربرج و محورهای مواصلاتی در آماده‌باش بوده تا در صورت نیاز سریعاً اقدام لازم را انجام دهند.

علی سولدوزیان افزود: باتوجه‌به وضعیت جغرافیایی منطقه و احتمال برف و کولاک در منطقه و مسدودشدن محورهای مواصلاتی، ماشین‌آلات راهداری در منطقه در آماده‌باش کامل هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات‌رسانی لازم به مردم انجام شود.

وی گفت: باتوجه‌به هشدارهای هواشناسی و احتمال بارش برف از شهروندان خواهشمندیم از تردد غیرضروری در راه‌ها خودداری کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.