اماکن ورزشی دولتی در اختیار مردم قرار گیرد
۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۳۱
شناسه : 302387
3
فرماندار میاندوآب: فرماندار ویژه میاندوآب گفت: در دولت مردمی و انقلابی آقای رییسی انتظار این است که اماکن ورزشی عمومی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گیرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در آیین افتتاح سالن ورزشی جوانان میاندوآب اظهار کرد: در گذشته این فضاها به بخش خصوصی واگذار شده که در پی آن مردم نیز به علت بالا بودن هزینه‌های اجاره‌ها از استفاده از این فضاها بی‌بهره هستند و انتظار داریم که این اماکن در اختیار مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای استادیوم آزادی میاندوآب ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که نیاز است اداره‌کل ورزش و جوانان استان هر چه سریعتر آن را پیمان‌سپاری کند تا عملیات اجرایی آن شروع شود تا جوانان این شهرستان که در عرصه‌های مختلف ورزشی عناوین مختلف قهرمانی کسب می‌کنند بتوانند از آن استفاده کنند.

امام جمعه میاندوآب نیز در این مراسم اظهار کرد:  لازم است ورزش عمومی و تخصصی در جامعه توسعه یابد.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده با اشاره به اینکه به واسطه ورزش می‌توان پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین‌المللی به اهتزاز در آورد، افزود: نمونه آن را در رشته‌های مختلف از جمله والیبال شاهد هستیم.

وی گفت: باید مسوولان استانی و شهرستانی به ورزش اهمیت دهند چرا که هیچ تقابلی بین ورزش و هشت سال دفاع مقدس وجود ندارد و از دولت سیزدهم توقع داریم به این مهم توجه داشته و ورزش باید رو به تعالی حرکت کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.