امام جمعه میاندوآب:جوان شغل می خواهد نه تعریف/ فرماندار میاندوآب:توجه به جوانان باید جزو برنامه های کاری ما باشد
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
شناسه : 280710
7

امام جمعه و فرماندار میاندوآب در مراسم گرامیداشت روز جوان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان تاکید کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم گرامیداشت روز جوان که در فرمانداری میاندوآب برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: فقط شعار حمایت از جوانان می دهیم و این  یعنی جوانان فقط لقلقه زبان هستند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید نگرش ها نسبت به جوان حتی در خانواده ها نیز باید اصلاح شود، افزود: جوان 25 ساله به خانواده اش می گوید می خواهد روی پای خودبایستد و یا ازدواج کند ولس متاسفانه در پاسخ به او می گویند دهانت بوی شیر می دهد.

وی با بیان اینکه جوانان در هر عرصه ای وارد شده اند، معجزه خلق کرده اند، گفت: باید نگرش ها نسبت به جوانان تغییر یابد.

حسن زاده تصریح کرد: باید “ج” را به جای جفنگ، جسارت و جسور و جهاد، “و” را وظیفه شناس نه ولگرد، “الف” را به معنای ارتباط با خدا و خلق نه الکی، “ن” را به نظم و انضباط معنی کرد و اندیشه ها را نسبت به جوانان عوض کرد.

امام جمعه میاندوآب بااشاره به چابک سازی ادارات و با بیان اینکه مسائل جناحی و حزبی و گروهی سبب حل نشدن برخی مسائل علی رغم توصیه دولت و مجلس شده است، اظهار کرد: کارمندی ندیده ام که از کارمندی خود راضی باشد و در مقابل هم تمام آنهایی که کارمند نیستند، به دنبال کارمند شدن هستند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید هنرمند بار بیایند، افزود: مگر چقدر می توانیم نیرو جذب کنیم؟

حسن زاده با بیان اینکه سرمایه اصلی باید با مدیریت صحیح در اختیار جوانان قرار گیرد، گفت: با این کار می توان رونق اقتصادی نیز ایجاد کرد.

امام جمعه میاندوآب افزود: در این شهر دو سه نفر بیشتر از همه احساس درد می کنند که یکی بنده هستم و این را به دلیل مراجعاتی که در زمینه کار و اشتغال به دفتر داشته ایم، می گویم.

وی با اشاره به اینکه جوان شغل و کار می خواهد نه تعریف، تصریح کرد: باید تعارف را کنار گذاشت، تا زمانی که جوانان مشغول نشوند،حرف ما شعار است.

توجه به جوانان باید جزو برنامه های کاری ما باشد

فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه با آزمون و خطا درست نمی شود، اظهار کرد: نباید به گونه ای فکر کنیم که با فارغ التحصیل شدن از دانشگاه، به همه چیز مسلط هستیم.

مهدی قهرمانی با اشاره به اینکه باید مدارج مدیریتی را طی کرد تا به مراتب بالا رسید، افزود: به طور مثال برخی کارها ناشی از بی تجربگی است که اگر فرد تجربه داشته باشد، شاید آنها را انجام ندهد.

وی با بیان اینکه پست مدیریتی اینگونه نیست که یهویی فلانی را فرماندار یا استاندار کرد، افزود: اساسی ترین روش این است که باید از پایه شروع کرد و به مدارج بالاتر رسید.

فرماندار میاندوآب بااشاره به اینکه اکثر مسئولان شهرستانی از جوانان هستند، تصریح کرد: توجه به جوانان باید جزو برنامه های کاری ما باشد.

قهرمانی با بیان اینکه متاسفانه برخی مواقع توقعات ما زیاد است، اظهار کرد: همه ما به نوعی از کارمند شدن استقبال کرده ایم و اینگونه نبوده که به زور ما را استخدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید ساختار اداری کشور اصلاح شود، تصریح کرد: در سال های گذشته بدون حساب و کتاب به بدنه دولت نیرو وارد شده است در حالی که هم اکنون به طور مثال در فرمانداری میاندوآب با تعداد نیروهای کمتر از تعداد چارت سازمانی، اخلالی در روند امورات مشاهده نمی شود.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه باید به دنبال توانمندی سازی نیروهای خودی باشیم، افزود: از مدیران می خواهم که در طول دوران مسئولیت خویش، مدیر تربیت کنند.

قهرمانی با اشاره به اینکه متاسفانه در میاندوآب تنگ نظری وجود دارد و همین امر سبب شده تا نتوانیم از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم؛ گفت: باید تنگ نظری ها را کنار گذاشت، متاسفانه در میاندوآب فقط به دنبال برچسب زدن بوده ایم که در نهایت به ضرر شهر ما تمام شده است.

وی با بیان اینکه باید خطاهای گذشته خود را تکرار نکنیم، افزود: اگر چند مدیر میاندوآبی در سطح استان داشته باشیم، قطعا منفعت آنها شامل حال شهر ما نیز می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.