المان نوری ورودی غربی میاندوآب به بهره‌برداری رسید
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 316419
5
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: در ادامه اقدامات عمرانی شهرداری میاندوآب، المان نوری در ورودی غربی این شهر طراحی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی و زیباسازی سیمای شهری میاندوآب باقدرت ادامه دارد، اظهار کرد: در این راستا بازطراحی المان‌های شهری در ورودهای شهری میاندوآب در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای بهبود شرایط در آنها انجام می‌شود.

شهردار میاندوآب افزود: در این راستا در کنار تندیس شهید باکری سردار رشید اسلام و افتخار آذربایجان و میاندوآب که در این ورودی قرار گرفته بود، طرح المان نوری ایجاد و با تلاش کارکنان شهرداری به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه بازطراحی میادین و المان‌ها در ورودی‌های شهری میاندوآب و نیز نقاط مختلف این شهر به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، گفت: پیش‌ازاین نیز طراحی و بهره‌برداری از المان‌های نوری در ورودی میاندوآب از سمت تبریز و میدان شهید باکری و نیز نورپردازی بلوار شهید باهنر توسط مجموعه شهرداری و شورای شهر انجام‌گرفته بود.

محمدزاده با اشاره به اینکه اقدامات بازسازی و طراحی المان در سایر ورودی‌ها نیز به‌مرور انجام می‌شود، تصریح کرد: این اقدامات، نصب المان‌ها و بازسازی میادین در ادامه اقدامات عمرانی و باهدف زیباسازی شهری، ایجاد جلوه‌های بصری، رضایت شهروندان و توجه گردشگران و مسافران نصب شده و باقدرت نیز ادامه دارد.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: نصب المان‌های جدید در معابر شهری میاندوآب و زیباسازی سیمای شهری با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه بهبود فضای بصری شهری یکی از موضوعات اولویت‌دار برای مجموعه مدیریت شهری است، اظهار کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر نهایت تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار گرفته است و در این راستا نیز ایجاد جلوه‌های بصری را در دستور کار دارد.

محمدزاده با بیان اینکه با تمام توان در خدمت مردم میاندوآب هستیم، افزود: با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده طی زمان‌بندی مشخص با مشارکت شهروندان در مقوله زیباسازی شهری امیدوار است، محیط آرام و دلنشین برای شهروندان فراهم شده و مسافران عزیز نیز تصویری زیبا از این شهر داشته باشند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.