اقدام “مبین عباسی” نشان دهنده روحیه انقلابی و پهلوانی است/ ورزشکار میاندوآبی، پیام مردم ایران را به دنیا رساند
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
شناسه : 270220
4

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: افتخار می کنیم که جوان هایی مانند”مبین عباسی” داریم که با تفکر و روحیه انقلابی در عرصه ورزش حضور می یابند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی، امروز در مراسم دیدار و تجلیل از  “مبین عباسی” بوکسور میاندوآبی حامی مردم مظلوم فلسطین با تقدیر و تجلیل از اقدام ارزشمند وی در امتناع از مبارزه با ورزشکار رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این اقدام ارزشمند مبین عباسی، درسی بزرگ برای بسیاری از افراد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: در تاریخ ورزشکاران و قهرمانان بسیاری بودند ولی کسانی ماندگار بوده اند که منش پهلوانی داشته و از خواسته خود گذشته اند.

وی گفت: مبین عباسی شاید با آمادگی بالای خود به مدال و مقام دست می یافت ولی این کار را نکرد و پهلوانانه رفتار کرد.

مولودی با بیان اینکه خیلی ها هستند که مقام ورزشی می آورند ولی ماندگاری آنها کم است، تصریح کرد: برخی از انسان ها چون روحیه پهلوانی دارند، همین موضوع سبب ماندگاری آنها می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: ملت ایران اسلامی، کشوری به نام اسرائیل نمی شناسند و “مبین عباسی” این پیام را در عرصه ورزش به گوش دنیا رساند.

وی افزود: از این روحیه و تفکر انقلابی و بسیجی مبین عباسی تقدیر کرده و افتخار می کنیم که چنین جوان هایی داریم که با تفکر و روحیه انقلابی در عرصه ورزش حضور می یابند.

گفتنی است مبین عباسی، بوکسور 16 ساله میاندوآبی، اخیرا در مسابقات بین المللی در کشور آذربایجان، حاضر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی نشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.