اقدامات انقلابی دولت جای تقدیر و تشکر دارد
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
شناسه : 313984
3
 امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: دولت در دو سال گذشته برخی اقدامات داشته که قابل‌تقدیر و تشکر هستند و در مقابل برخی موضوعات و اقدامات است که باید سرعت بیشتری بگیرند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اینکه دولت در دو سال گذشته برخی اقدامات داشته که قابل‌تقدیر و تشکر هستند و در مقابل برخی موضوعات و اقدامات است که باید سرعت بیشتری بگیرند، افزود: از دولت انقلابی توقع داریم با سرعت و قاطعیت برخی امورات را پیش ببرد تا مردم مزه حکومت اسلامی را بچشند.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: بیش از ۱۲ سال بود که مبلغ یارانه نقدی افزایش نیافته بود و در مقابل تورم با سرعت جت حرکت می‌کرد؛ ولی این دولت سال گذشته مبلغ یارانه را افزایش داد.

وی گفت: اکنون نیز اگر همچنان گرانی وجود داشته باشد، باتوجه‌به تورم موجود هر سال نیاز به افزایش مجدد یارانه وجود دارد و یا اینکه دولت فکر دیگری در این راستا داشته باشد.

حسن‌زاده به موضوع مسکن اشاره و تصریح کرد: متأسفانه در دولت‌های گذشته در بحث مسکن خیانت شد و حتی وزیر وقت نیز گفت که حتی یک متر مسکن نساخته و به آن نیز افتخار کرد درحالی‌که اگر در سال‌های گذشته در میاندوآب مسکن احداث می‌شد اکنون با وضعیت فعلی در مسکن روبرو نبودیم.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: امروز دولت مسکن‌سازی در قالب طرح مسکن ملی را شروع کرده؛ ولی در سطح شهرستان میاندوآب با عقب‌ماندگی مواجه هستیم که لازم است فرماندار و مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه دولت در هوشمندسازی یارانه آرد و نان نیز هوشمندانه عمل کرد، افزود: این اقدامات دولت باید با رفع نواقصات ادامه یابد تا دست انسان‌های زالوصفت که نمی‌خواهند مردم مزه حکومت اسلامی را بچشند، قطع شود.

حسن‌زاده به قانون مولدسازی دارایی‌های دولت اشاره کرد و گفت: باید این قانون نیز در میاندوآب اجرایی شود چرا که اکنون برخی ادارات مانند تبلیغات اسلامی ساختمان نداشته؛ اما اداراتی هستند که ۳۰ سال هست ساختمان بلااستفاده دارند.

امام‌جمعه میاندوآب به هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز نیز اشاره و اظهار کرد: هر زمان بشریت با قرآن و اهل‌بیت (ع) انس گرفته، موفق شده است و هر جا که از قرآن و اهل‌بیت (ع) فاصله گرفته به‌سوی نابودی حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه قرآن، محبت، عشق و وفا ایجاد می‌کند، تصریح کرد: مدرسه، خانه، دانشگاه، بازار و ادارات باید قرآنی شوند.

حسن‌زاده به‌روز جهانی حقوق بشر نیز اشاره کرد و گفت: امروز حقوق بشر در دنیا دروغی بیش نیست چرا که بیش از ۱۵ هزار نفر در غزه به خاک و خون کشیده شده‌اند؛ ولی از حقوق بشر و مدعیان حقوق بشر در دنیا خبری نیست.

امام‌جمعه میاندوآب به سالروز تأسیس شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی اشاره و اظهار کرد: شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی باید بیشتر به مسائل فرهنگی بها دهد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.