اقتصاد دانش بنیان منجر به تولید و اشتغالزایی می شود/امروز جهاد اکبر در کشور ما رونق تولید و اشتغال زایی است
۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۶
شناسه : 299433
9
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: توجه به شرکت‌های دانش بنیان در رشد و توسعه اقتصادی و به تبع آن اشتغالزایی در کشور نقش بسزایی دارد.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده درگفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین”، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در نامگذاری چند سال اخیر به مسئله تولید و اقتصاد تاکید کرده اند که این نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

وی افزود: در این زمینه باید به مسئله تولید ملی توجه اساسی شود چرا که اگر به تولید ملی توجه شود می توان شاهد اقتصاد پویا و اشتغالزایی بود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی به موضوع دانش بنیان ها نیز اشاره کردند، گفت: توجه به شرکت‌های دانش بنیان در رشد و توسعه اقتصادی و به تبع آن اشتغالزایی در کشور نقش بسزایی دارد که لازم است در این زمینه پشتیبانی‌های لازم از سوی مسئولان امر در راستای حمایت و تامین زیرساخت های لازم انجام گیرد.

حسن زاده با بیان اینکه دولت و مجلس باید موانع را در راستای تحقق شعار سال برطرف کنند، تصریح کرد:امروز جهاد اکبر در کشور ما رونق تولید و اشتغال زایی است و بر همه لازم است تا در این زمینه احساس مسئولیت کرده و در راستای اشتغال زایی قدم بردارند‌.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به نقش مردم در زمینه تحقق شعار سال، اظهار کرد: از مردم نیز خواهشمندیم تا جایی که می توانند به سرمایه‌گذاری در تولید توجه داشته باشند و در زمینه تحقق شعار سال احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه اگر مردم و مسئولان و همه وارد صحنه شده و به شعار سال عمل کنند قطعا شاهد حل مشکلات کشور خواهیم بود، افزود: سرمایه گذاران و کارآفرینان سربازان جنگ اقتصادی هستند، و  کسانی که سرمایه گذاری کرده و زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان را فراهم می کنند، مجاهد فی سبیل الله هستند و ما نیز از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و کارآفرینی دعوت می کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.