اقتصاد ایران به صورت سنتی اداره می شود/ سند استراتژی صنعتی ایران متاسفانه خاک می خورد
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۴۸
شناسه : 273905
6

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین عامل بحران ارزی، اسکناس بود چرا که هنوز اقتصاد ایران به صورت سنتی اداره می شود و با حواله مدیریت نمی کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانبخش محبی نیا امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه و صنعتگران معلم در شهرک صنعتی میاندوآب با اشاره به اهمیت صنعت در جهان، اظهار کرد: امروزه صنعت در مقیاس جهانی در بحران بوده و گرایش جامعه بشری به سمت فضای لوکس سبب شده تا بشریت در اروپا و یا قاره های دیگر روی بحران باشد.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دانش بنیان کردن اقتصاد، اظهار کرد: خالق ایده ها و تفکرات نیز خود انسان ها هستند.

وی با بیان اینکه کارگران، افسران جبهه اقتصادی هستند، گفت: کارگران از اقشار زحمتکش جامعه محسوب شده و با کار و تلاش سبب تحول می شوند.

محبی نیا با اشاره به ایران استراتژی صنعتی ایران چند سال پیش نوشته شده ولی متاسفانه خاک می خورد، تصریح کرد: باید پایه های صنعت را تعریف کرده و عاقلانه به پیش برویم تا بتوانیم با IT امتزاج را ایجاد کنیم.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نوسانات و بحران ارزی اشاره کرد و گفت: نخستین عامل بحران ارزی، اسکناس بود چرا که هنوز اقتصاد ایران به صورت سنتی اداره می شود و با حواله مدیریت نمی کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد وابسته به پس انداز است، افزود: پس انداز، آگاهانه است و به بازار ارز سرازیز نمی شود که در جایی حباب ایجاد کند و در جای دیگر خشکسالی.

 در پایان این مراسم از تعدادی از کارگران به مناسبت هفته کارگر و صنعتگران معلم به مناسبت هفته معلم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.