اقتدار امروز ایران اسلامی دستاورد دفاع مقدس است/ باید مراقب نفوذی ها و جنگ روانی دشمنان باشیم
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
شناسه : 296215
9
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و انگلیس و فرانسه و ... را از کشور بیرون راندیم ولی منافقان و نفوذی ها و تربیت شدگان آنها هستند و باید مراقب این افراد و جنگ روانی دشمنان باشیم.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، مهدی عیسی زاده امروز در آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ما در دوران دفاع مقدس ابهت غرب و شرق را شکستیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز به برکت رهبری مقتدر در اوج اقتدار هستیم، افزود: امروز دشمنان به قدرت و اقتدار ایران اسلامی اذعان دارند و به آن اعتراف می کنند.

وی بااشاره به اینکه به برکت این اقتدار و قدرت است که نفت کش های ما آبها را پیموده و به مرز لبنان می روند، بدون آنکه کسی بتواند نگاه چپ به آنها داشته باشد؛ گفت: امروز به برکت نعمت ولایت فقیه و اقتدار و قدرتی که داریم و در محاصره اقتصادی دشمنان، عضو بزرگترین اتحادیه های اقتصادی دنیا می شویم و این نمادی از اقتدار است.

عیسی زاده در ادامه با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه نفوذ دشمنان و جنگ روانی آنها باشیم، تصریح کرد: ما با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و انگلیس و فرانسه و … را از کشور بیرون راندیم ولی منافقان و نفوذی ها و تربیت شدگان آنها هستند و باید مراقب این افراد و جنگ روانی دشمنان و سیاه نمای کج اندیشان و بداندیشان باشیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات را کتمان نمی کنیم و کمبودهایی داریم که امیدواریم با برنامه ریزی سه قوا شاهد حل آنها باشیم، اظهار کرد: ولی علی رغم همه تحریم ها و مشکلاتی که داشته ایم؛ امروز به این پیشرفت و توسعه رسیده ایم که بی نظیر است و دشمنان و نفوذی های آنها نمی توانند این پیشرفت را ببینند و به دنبال ایجاد مشکلات و سیاه نمایی هستند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس دستاوردهای عظیمی داشته است که باید تبیین شود، افزود: دفاع مقدس مانند پتکی بر سر دشمنان بود و در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و … توانست معادلات جهانی را بر هم زند.

عیسی زاده در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری فرماندهی معظم کل قوا، با اقتدار و صلابت به راه پرفروغ خود ادامه می دهد، گفت: امروز سیاست و استراتژی آمریکا برای محاصره ایران شکست خورده است و ایران اسلامی هر زمان اراده کند، خیمه آمریکا در منطقه را هدف قرار می دهد، بدون آنکه آنها بتوانند غلطی بکنند و این یعنی اوج اقتدار و عظمت و سربلندی.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.