افسران جنگ نرم به دنبال تبیین مکتب حاج قاسم باشند/مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مکتب عاشورا است
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۸:۲۲
شناسه : 292428
8
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: افسران جنگ نرم به دنبال تبیین مکتب حاج قاسم که الهام گرفته از مکتب علوی؛ مکتب فاطمی و مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، باشند.

پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به ویژگی های مکتب حاج قاسم سلیمانی و اهمیت انتقال آن به نسل امروزی، اظهار کرد:مکتب حاج قاسم، مکتب ساده زیستی و صداقت و ایثار و تلاش، مکتب بسیار کار کردن ، قناعت، توکل به خداوند تبارک و تعالی است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم مانند حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  در مقابل سیلی از دشمنان ایستادند و شعار هیهات من الذله را تعبیر کرد، افزود: هر فرد ایرانی وظیفه دارد در راستای ترویج مکتب حاج قاسم قدم بردارد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، گفت: باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان که اعتقادات و ارزش ها و آرمان ها را نشانه گرفته است، افسران جنگ نرم به دنبال تبیین مکتب حاج قاسم که الهام گرفته از مکتب علوی؛ مکتب فاطمی و مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، باشند.

عیسی زاده با بیان اینکه هر چه از مکتب و آرمان شهدا و انقلابی فاصله بگیریم، دنیازدگی بر ما حاکم خواهد شد، تصریح کرد: اگر خود را با فرهنگ و آئین نامه های بیگانه تنظیم کنیم، قطعا نخواهیم توانست آرمان های حاج قاسم و مکتب سیدالشهدا(ع) را پیاده کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حاج قاسم نمونه مدیریت جهادی و انقلابی بودند، اظهار کرد: مکتب عاشورا و سید الشهدا(ع) را باید در بخش های مختلف الگوی خویش قرار دهیم که “هیهات من الذله” شعار مبنایی آن است و حاج قاسم نیز اینگونه بود.

وی افزود: در دهه اول انقلاب، جوانان ایران اسلامی عینا این مکتب را درک کرده اند و در دهه کنونی نیز حاج قاسم سلیمانی احیاگر مکتب جهاد و شهادت بود و نسل امروزی را به نسل اول انقلاب پیوند داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.