افزایش25 درصدی مصرف بنزین در ایام نوروز در منطقه میاندوآب
۰۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
شناسه : 273198
3

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه میاندوآب از افزایش 25 درصدی مصرف بنزین در این منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل در این منطقه خبر داد.

پ
پ

داوود فعال پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به میزان مصرف فرآورده های نفتی در سال گذشته در این منطقه، اظهار کرد: سال گذشته در مجموع 323 میلیون لیتر بنزین در این منطقه مصرف شده که نسبت به سال ماقبل آن 8/5 درصد افزایش داشته است.

مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با بیان اینکه سال گذشته در این منطقه 323 میلیون لیتر نفتگاز مصرف شده است، افزود: این میزان بر اساس آمار نسبت به سال ماقبل آن، سه درصد افزایش را داشته است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال چهار میلیون لیتر بنزین در این منطقه مصرف شده است, گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش را نشان می دهد.

فعال پور تصریح کرد: سال گذشته مصرف 214 میلیون لیتر نفت سفید با پنج درصد کاهش، مصرف 22 میلیون لیتر نفت کوره با حدود 50 درصد کاهش را در منطقه میاندوآب شاهد بودیم.

وی به توزیع 157 میلیون مترمکعب سی ان جی در مجاری عرضه تحت پوشش اشاره و اظهار کرد: مصرف سی ان جی در منطقه میاندوآب، نسبت به سال ماقبل 2/5 درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: سال گذشته37 هزارتن گازمایع در منطقه مصرف شده که 3/5 درصد نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است.

گفتنی است منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و 90 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مسئولیت تامین و توزیع روزانه بطور متوسط دو میلیون و700هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی  و CNGبه هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را برعهده دارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.