افزایش 36 درصدی کشفیات مواد مخدر در میاندوآب
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۲۹
شناسه : 264180
7

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال بیش از 90 کیلوگرم مواد مخدر در میاندوآب کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد افزایش داشته است.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اقدامات پلیس از ابتدای امسال در این شهرستان، اظهار کرد: از ابتدای امسال با طرح ها و عملیات های انجام گرفته در مجموع بیش از 90 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان میاندوآب کشف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: مقایسه میزان مواد کشف شده از ابتدای امسال با مدت مشابه سال قبل، نشان دهنده افزایش 36 درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان میاندوآب است.

وی گفت: از ابتدای امسال تعداد 428 نفر قاچاقچی، توزیع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر در شهرستان میاندوآب با اقدامات انجام گرفته، دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل شده اند.

شیخ نژاد تصریح کرد: مقایسه آمار دستگیرشدگان در زمینه مبارزه با مواد مخدر با مدت مشابه سال قبل، افزایش 14 درصدی را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اجرای 50 طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نقاط آسیب پذیر و تفرجگاه ها، اظهار کرد: در این راستا 10 هزار برگ بروشور آموزش همگانی در بین مردم توزیع شده است.

وی افزود: برگزاری کلاس آموزش همگانی در مراکز آموزشی و مساجد و برپایی نمایشگاه های تخصصی سیار در مدارس، تفرجگاه ها ومساجد از دیگر اقدامات پلیس بوده است.

شیخ نژاد با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، اظهار کرد: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.