افزایش 2/5 درصدی مصرف CNG در منطقه میاندوآب/ 136 میلیون لیتری بنزین در جنوب آذربایجان غربی صرفه جویی شد
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
شناسه : 271019
6

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: مصرفCNG در 10 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2/5 درصد افزایش داشته است.

پ
پ

محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به میزان مصرف CNG در منطقه میاندوآب، اظهار کرد: در 10 ماهه نخست امسال بیش از136میلیون متر مکعب گاز طبیعی CNG در 44باب جایگاه منطقه توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: بررسی آماری نشان می دهد که میزان مصرف CNG در منطقه میاندوآب نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2/5 درصد افزایش داشته و سبب صرفه جویی136میلیون لیتر بنزین در سطح جنوب آذربایجان غربی شده است.

وی با بیان اینکه به صورت میانگین روزانه حدود452 هزار متر مکعب گاز طبیعی در منطقه میاندواب مصرف می شود، گفت: علت افزایش مصرف CNG تمایل صاحبان خودروهای دوگانه سوز برای استفاده از سوخت پاک (CNG) و افزایش مسافرت های تابستانی، در مدار بودن تمامی جایگاههایCNG با برنامه ریزی و تلاش کارشناسان منطقه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بوده است.

صادقی هم چنین با اشاره به احداث دو باب جایگاه CNG با پیشرفت 95 درصدی با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان های بوکان و میاندوآب، تصریح کرد: با افتتاح وبهره برداری از این دو جایگاه، تعداد جایگاههای عرضه گاز طبیعی در این منطقه به47 باب جایگاه افزایش یافته و مدت متوسط زمان سوختگیری به کمتر از 5دقیقه می رسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب هم چنین به استاندارد سازی جایگاههای عرضه کننده CNG تحت پوشش این منطقه اشاره کرد و گفت: در ده ماهه اول سال جاری بیش از93درصد جایگاههای CNG این منطقه  با همکاری اداره کل استاندارد استان، استاندارد سازی شده و استاندارد سازی مابقی جایگاه های عرضه سوخت در دست اقدام می باشد.

گفتنی است، هم اکنون تعداد 19 باب جایگاه CNG (تک منظوره ) و 26 باب جایگاه دو منظوره در سطح جنوب استان آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی در امر توزیع سوخت پاک فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.