افزایش ۱۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در میاندوآب از ابتدای امسال
۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
شناسه : 263057
5

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در میاندوآب از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته است.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اقدامات پلیس از ابتدای امسال در این شهرستان، اظهار کرد: از ابتدای امسال با طرح ها و عملیات های انجام گرفته در مجموع ۷۰ کیلو و ۱۱۶ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان میاندوآب کشف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: مقایسه مقدار مواد کشف شده با مدت مشابه سال قبل که حدود ۶۰ کیلو بود، نشان دهنده افزایش ۱۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان میاندوآب است.

وی گفت: از ابتدای امسال تعداد ۳۵۶ نفر قاچاقچی، توزیع کننده مواد مخدر، خرده فروش و معتاد متجاهر در شهرستان میاندوآب با اقداماتی که انجام گرفته، دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل شده اند.

شیخ نژاد تصریح کرد: مقایسه آمار دستگیرشدگان در زمینه مبارزه با مواد مخدر با مدت مشابه سال قبل، افزایش ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: از ابتدای امسال، چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم، ۳۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف و نیز در مجموع  پنج هزار و ۳۱۷ عدد قرص روانگردان کشف و ضبط شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، اظهار کرد: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی  که به دنبال منحرف کردن جوانان ما است، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.