افزایش 11 درصدی کشفیات مواد مخدر در میاندوآب/بیش از 148 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
شناسه : 270957
6

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در 10 ماه نخست امسال با اقدامات انجام گرفته، مقدار 148 کیلو و 589 گرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر, سرهنگ حسن شیخ نژاد صبح امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب با اشاره به اقدامات پلیس در سطح شهرستان در یک ماه گذشته، اظهار کرد: در یک ماه گذشته در راستای مبارزه با سوداگران مرگ تعداد 6 طرح در زمینه پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقا امنیت اجتماعی اجرا شد.

شیخ نژاد افزود: در یک ماه گذشته با اقدامات انجام گرفته، مقدار 13کیلو و 364گرم انواع مواد مخدر و 159 عدد قرص روانگردان در شهرستان میاندوآب کشف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در یک ماه گذشته در شهرستان میاندوآب تعداد پنج نفر قاچاقچی و 35 نفر توزیع کننده مواد مخدر  دستگیر و به دادسرا معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: تعداد 45 نفر معتاد در یک ماه گذشته در میاندوآب جمع آوری و به دادسرا و مراکز درمانی معرفی شدند.

شیخ نژاد اظهار کرد:  در یک ماه گذشته تعداد ۱۶  دستگاه خودرو و موتور سیکلت نیز در زمینه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان توقیف شده اند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: برپایی کلاس آموزش همگانی در سطح ادارات, پایگاه های بسیج و مدارس از جمله اقداماتی بوده که در یک ماه گذشته و در طول سال در شهرستان میاندوآب به مرحله اجرا در می آیند.

وی هم چنین بر ضرورت مشارکت همگانی و تمامی دستگاه های دولتی, اقشار مختلف مردم با پدیده شوم مواد مخدر و مبارزه با اعتیاد تاکید کرد.

شیخ نژاد در ادامه از افزایش 11 درصدی کشف موادمخدر در میاندوآب در 10 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در 10 ماهه نخست امسال 148 کیلو و 589 گرم مواد مخدر در میاندوآب کشف و در این راستا یک هزارو 168 قاچاقچی, توزیع کننده و معتاد دستگیر شده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.