افتتاح 97 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی همزمان با دهه فجر در میاندوآب
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
شناسه : 270688
4

فرماندار میاندوآب گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 93 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 313 میلیارد ریال و چهار طرح تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال در میاندوآب افتتاح می شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در جمع مدیران و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان میاندوآب در سخنانی با اشاره به برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر 93 پروژه عمرانی در میاندوآب افتتاح می شود.

فرماندار میاندوآب افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 313 میلیارد ریال و در بخش های مختلف شهرستان در طول دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.

وی گفت: هم چنین به مناسبت دهه مبارک فجر چهار طرح تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال افتتاح شده و برای 59 نفر فرصت اشتغال ایجاد می شود.

امیری از کلنگ زنی در دهه مبارک فجر نیز خبر داد و تصریح کرد: به این مناسبت چهار پروژه با اعتباری بالغ بر 14میلیارد ریال در زمینه های مختلف کلنگ زنی می شود.

فرماندار میاندوآب به میزان کمک های مردمی نقدی و غیرنقدی ارسالی از این شهرستان به مناطق زلزله زده شمال غرب کشور اشاره و اظهار کرد:  در مجموع بیش از 501 میلیارد ریال کمک های غیرنقدی و 776 میلیون ریال کمک های نقدی در قالب کاروان های مختلف به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

وی افزود: این کمک ها توسط هلال احمر، کمیته امداد، ناحیه مقاومت بسیج که چهار کامیون و یک اکیپ امدادی به منطقه اعزام کرده بود و ادارات مختلف و بخشداری های مرکزی، مرحمت آباد و باروق و نیز به صورت خودجوش و مردمی جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شد.

امیری هم چنین با اشاره به اجرا و اتمام طرح مطالعه پسماند شهرستان میاندوآب، گفت: عملیات اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد و نیز طرح ساماندهی زرینه رود نیز به پیمانکار واگذار شد.

فرماندار میاندوآب هم چنین از  مردم همیشه در صحنه به خاطر حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید امانی و نیروی انتظامی شهرستان در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.