افتتاح 15 پروژه عمرانی در میاندوآب
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۳۱
شناسه : 315872
5
به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛ هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر، ۱۵ پروژه عمرانی در میاندوآب به بهره‌برداری رسید.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، امروز به مناسبت دهه فجر و ایام گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۳ واحد مسکن مددجویی به‌صورت هم‌زمان و دو پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در میاندوآب به بهره‌برداری رسیدند.

بهره‌برداری از ۲ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

در نخستین مراسم، دو پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در شهرستان میاندوآب با حضور معاون استاندار و فرمانداری ویژه میاندوآب و جمعی از مسئولان شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب در این مراسم درباره این دو پروژه، گفت: این پروژه‌ها شامل فاز اول بهسازی و آسفالت جاده میاندوآب – بوکان به طول ۳ هزار و ۶۰۰ کیلومتر و تعریض پل ورودی روستای جواد حصاری در بخش بکتاش به طول ۵ متر با دهانه ۴ متری هستند که امروز به بهره‌برداری می‌رسند.

علی سولدوزیان افزود: بهسازی و آسفالت جاده میاندوآب – بوکان با صرف ۸۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و تعریض پل ورودی روستای جواد حصاری بخش بکتاش با صرف پنج میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

افتتاح ۳ واحد مسکن مددجویی بهزیستی

هم چنین به همین مناسبت، سه واحد مسکونی مددجویی با حضور فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب و جمعی از مسئولان تحویل مددجویان بهزیستی در این شهرستان شد.

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب در آئین تحویل این مساکن مددجویی که به‌صورت نمادین در روستای ملاکندی از توابع بخش مرکزی میاندوآب برگزار شد، گفت: برای احداث این سه باب مسکن مددجویی در روستاهای ملاکندی، جعفرآباد و اوچ تپه شهرک، در مجموع ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رضا یعقوبی افزود: ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از این میزان بلاعوض و چهار میلیارد ریال نیز به‌صورت تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

افتتاح ۱۰ مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره)

هم چنین در مراسم دیگری به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۰ مسکن مددجویی تحویل مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان میاندوآب شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب نیز در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: هر کدام از این واحدها دارای ۶۰ مترمربع زیربنا بوده که احداث و تحویل مددجویان می‌شود.

سرمست چوپان نژاد افزود: برای احداث هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به‌صورت بلاعوض و ۲ میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی اعطا شده است.

هم چنین محمدرضا رضایی فرماندار شهرستان میاندوآب نیز در این مراسم در سخنانی با تبریک دهه فجر و با بیان اینکه «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال است، اظهار کرد: باید در این ایام در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کرد.

امسال به مناسبت دهه فجر در شهرستان میاندوآب ۱۹۰ پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی ۳۷ نفر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.