افتتاح ۱۹۰ پروژه میاندوآب در دهه فجر
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 315793
3
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب خبر داد: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: امسال به مناسبت دهه فجر در شهرستان میاندوآب ۱۹۰ پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
پ
پ

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با تبریک دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امسال به مناسبت دهه فجر در شهرستان میاندوآب ۱۹۰ پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی ۳۷ نفر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: از مجموع پروژه‌ها، ۱۶۳ پروژه عمرانی، ۱۳ پروژه خدماتی، ۹ پروژه بخش کشاورزی، یک پروژه در حوزه سلامت و سه پروژه نیز در حوزه آموزش‌وپرورش هستند که هم‌زمان با دهه فجر افتتاح و مورد بهره داری قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی یک پروژه در حوزه سلامت توسط دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب، گفت: بر اساس اعلام دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب، مرکز پیشرفته آم آر آی در این شهرستان نیز هم‌زمان با دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

 رضایی تصریح کرد: مساکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، پروژه‌های عمران شهری، پروژه‌های آبیاری در بخش کشاورزی، پروژه‌های آسفالت و راهداری، افتتاح مدارس و نوسازی مساکن روستایی از جمله دیگر پروژه‌هایی هستند که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال است، اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر در میاندوآب از روز پنج‌شنبه با برگزاری آئین تجدید میثاق با شهدا شروع شده و در ادامه نیز در کنار افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی، برنامه‌های فرهنگی مختلفی نیز به این مناسبت در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری «عزت ایران و ایرانی بلکه اسلام و مسلمین در این دهه به دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران، پایه‌گذاری شد»، گفت: باید در این ایام در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کرد و هر کس در این راستا به وظیفه خود عمل کند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.