افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی و خدماتی در میاندوآب
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
شناسه : 315950
4
به مناسبت دهه فجر انجام شد؛ به مناسبت دهه فجر، ۱۶ پروژه عمرانی، آموزشی و خدماتی در میاندوآب با حضور مسئولان افتتاح شد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، به مناسبت دهه فجر و ایام گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۶ پروژه عمرانی، آموزشی و خدماتی در بخش مرکزی و بکتاش میاندوآب با حضور مسئولان شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح ۸ پروژه عمران روستایی در بخش مرکزی میاندوآب

در نخستین مراسم امروز، ۸ پروژه عمران روستایی در بخش مرکزی میاندوآب به‌صورت هم‌زمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مصطفی باقرنژاد بخشدار بخش مرکزی میاندوآب در این مراسم گفت: این ۸ پروژه شامل زیرسازی، آسفالت و طرح هادی در روستاهای بخش مرکزی میاندوآب بود که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب به‌صورت نمادین در روستاهای یقین علی تپه و ملا شهاب‌الدین افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای جارچلوی میاندوآب

در دومین مراسم به مناسبت دهه فجر؛ مدرسه ۶ کلاسه روستای جارچلو از توابع بخش بکتاش میاندوآب با حضور مسئولان افتتاح شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب در این مراسم گفت: مدرسه روستای جارچلو با زیربنای ۳۹۲ مترمربع و ۶ کلاس درس در محل مدرسه تخریبی این روستا احداث شده است.

رستم وکیلی افزود: این مدرسه به‌صورت مشارکتی با صرف اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال احداث شده که ۳۰ درصد از اعتبار هزینه شده برای ساخت این مدرسه توسط خیر نیک‌اندیش میاندوآبی «مرحوم حاج بایرام اسکندری» تأمین شده است.

افتتاح ۳ پروژه عمرانی در بخش بکتاش

هم چنین در مراسم دیگری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، سه پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در بخش بکتاش میاندوآب با حضور فرماندار ویژه میاندوآب به‌صورت نمادین در روستای جارچلو افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حجت محبوبی پور، بخشدار بکتاش در آیین افتتاح این پروژه‌ها گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر؛ سه پروژه عمرانی شامل زیرسازی و آسفالت معابر در روستاهای جارچلو، علی بگلو و جوادحصاری با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده افتتاح شده است.

افتتاح ۴ پروژه مخابراتی در میاندوآب

در ادامه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، ۴ پروژه مخابراتی منطقه آذربایجان غربی با صرف ۲۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار با حضور فرماندار به‌صورت تجمیعی در شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جعفر بازمانی رئیس اداره مخابرات میاندوآب در این مراسم گفت: این چهار پروژه شامل اجرا و بهره‌برداری FTTH شهرک صنعتی شهید باکری با نصب و راه‌اندازی OLT با ظرفیت ۵۱۲ مشترک، افزایش پهنای باند سیستم‌های CWDM و METRO3000 مرکز قدس و نصب و راه‌اندازی سیستم رادیویی TR4E1 روستای خان کندی بودند که به‌صورت تجمیعی با صرف ۲۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.