افتتاح و کلنگ زنی ۸۵ پروژه همزمان با دهه فجر در میاندوآب
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
شناسه : 305123
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب خبر داد؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان 85  پروژه برای افتتاح و کلنگ زنی پیش بینی شده است.
پ
پ

علی پیام در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در میاندوآب ۸۵  پروژه برای افتتاح و کلنگ زنی پیش بینی شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: برای افتتاح و کلنگ زنی این پروژه اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۸۴ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال هزینه شده و با افتتاح آنها برای ۳۴۲ نفر اشتغالزایی می شود.

وی گفت: از مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای پروژه های دهه مبارک فجر، یک هزار و ۸۵ میلیارد  و ۱۹۰ میلیون ریال از منابع دولتی و ۴۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال نیز به صورت تسهیلات در اختیار مجریان طرح قرار گرفته است.

پیام تصریح کرد: از۸۵ پروژه پیش بینی شده برای دهه مبارک فجر امسال در میاندوآب،۸۱ پروژه عمرانی، بهداشتی و درمانی، کشاورزی و آموزشی هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب اظهار کرد: هم چنین چهار پروژه خانه بهداشت شین آباد، مدرسه شش کلاسه شهید نظری، مرکز جامع سلامت بکتاش و فیدر مدیریت توزیع برق در شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب در این ایام کلنگ زنی می شوند.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر، افزود: مراسم های فرهنگی و ورزشی مانند یادواره های شهدا، مسابقات مختلف ورزشی، غبارروبی مزار شهدا و… نیز در این ایام برگزار می شوند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.