افتتاح و کلنگ زنی ۵۰ طرح عمرانی و بهداشتی همزمان با دهه فجر در میاندوآب
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۲۹
شناسه : 292769
8
فرماندار میاندوآب خبر داد؛

حسام شیرازه محبت گفت: امسال همزمان با دهه مبارک فجر، ۵۰ پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی در میاندوآب افتتاح و کلنگ زنی می شود.

پ
پ

فرماندار میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برنامه ریزی برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و خدماتی در این شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر، اظهار کرد: همزمان با چهل و دومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۵۰ پروژه درمانی، عمرانی و خدماتی با هزینه ای بالغ بر ۷۸۱ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

حسام شیرازه محبت افزود: این پروژه‌ها شامل ۳۵ پروژه عمرانی با هزینه ۳۰۶  میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال است که به این مناسبت افتتاح می‌شود.

وی گفت: در دهه فجر امسال در شهرستان میاندوآب، هفت پروژه تولیدی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۶۳ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال افتتاح می شوند که با بهره برداری از آنها برای ۵۵ نفر زمینه اشتغالزایی فراهم می شود.

فرماندار میاندوآب‌ به افتتاح چهار پروژه در زمینه درمانی و سلامت در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در دهه مبارک فجر امسال، چهار  پروژه در حوزه سلامت با صرف ۱۷۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

شیرازه محبت افزود: این پروژه ها شامل مراکز سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی دیجیتال و آزمایشگاه تشخیص مولکولی PCR در بیمارستان فاطمه (س) میاندوآب‌ هستند.

وی اظهار کرد: چهار پروژه نیز در دهه فجر امسال با برآورد اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال در میاندوآب کلنگ‌زنی می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.