افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۸پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر در میاندوآب
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
شناسه : 298525
5
فرماندار میاندوآب خبر داد؛ فرماندار میاندوآب گفت: ۱۵۸ پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر،جلسه شورای اداری میاندوآب امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی با دستور کار قرارگاه شهرستانی راهیان نور و برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد.

باید همواره در خدمت مردم بود

امام جمعه میاندوآب در این جلسه با تاکید بر خدمت صادقانه و باعزت به مردم، گفت: اخلاق مدیران یعنی خدمت صادقانه به مردم.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده  افزود: باید همواره در خدمت مردم بود و گره از مشکلات آنان گشود و عاقبت بخیری ما هم در گرو رضایت مردم و خداوند تبارک و تعالی است.

وی با تاکید بر اینکه باید مسئولیت خویش را دقیق و به نحو احسن به سرانجام برسانیم تا مورد رضای خدا واقع شود، گفت: مردم به کمک شما و گره گشایی از مشکلاتشان نیاز دارند.

حسن زاده تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که هرگونه حرکت، رفتار و گفتار ما به پای نظام نوشته می شود و لذا باید مراقب باشیم.

افتتاح و کلنگ زنی ۱۸۵ پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر 

فرماندار میاندوآب نیز  در جلسه شورای اداری میاندوآب با اشاره به پیش بینی افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۸ پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: برای افتتاح این پروژه ها ۲۹۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

حسام شیرازه محبت افزود: با افتتاح این پروژه ها در دهه مبارک فجر برای ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می شود.

با اشاره به اینکه ۸۰ برنامه فرهنگی و هنری نیز برای این ایام پیش‌بینی شده است، گفت: از مجموع پروژه های پیش بینی شده ۱۵۲ پروژه عمرانی و شش پروژه کلنگ زنی هستند.

شیرازه محبت تصریح کرد: کلنگ زنی پروژه بزرگ آبرسانی به شش روستای بخش مرکزی و بکتاش به همت قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) و اداره آب و فاضلاب، کلنگ زنی احداث ساختمان جدید انتقال خون و بنیاد شهید از جمله مهم‌ترین پروژه‌های دهه فجر در میاندوآب است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.