افتتاح و بهره برداری از ۵۵ پروژه عمرانی در میاندوآب همزمان با هفته دولت
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
شناسه : 264538
3

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب از افتتاح ۵۵ پروژه عمرانی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،  ناصر امیری در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اعلام این خبر اظهار کرد: برای اجرای این پروژه های عمرانی بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: همچنین به مناسبت هفته دولت امسال، سه طرح با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در نقاط مختلف شهرستان در زمینه عمرانی خدماتی و ورزشی کلنگ زنی می شود.

امیری گفت: در هفته دولت امسال در میاندوآب چهار پروژه تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۱۱ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده و با بهره برداری از آنها برای ۱۱۷ نفر اشتغال زایی انجام می گیرد.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: بهره برداری از پروژه آپارتمان های ۱۴۴ واحدی فرهنگیان میاندوآب، افتتاح مساکن مددجویی، پروژه روشنایی معابر،افتتاح پل های روستایی، پروژه گازرسانی به روستاها، افتتاح سالن های ورزشی و شهربازی، پروژه های کشاورزی و بهداشتی از جمله برنامه های هفته دولت در میاندوآب خواهند بود.

امیری اظهار کرد:  به طور کلی ۶۲ برنامه شامل پروژه های عمرانی، تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی، عمرانی و کلنگ زنی در شهرستان میاندوآب با اعتباری بالغ بر ۴۰۲ میلیارد ریال در هفته دولت امسال اجرا می شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.