اعضایی که آمدند و جلسه‌ای که تشکیل نشد!
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
شناسه : 314007
8
اندر حکایت شورای شهر میاندوآب؛ جلسه شورای شهر میاندوآب علی‌رغم حضور پنج عضو در صحن شورا، در دو بازه زمانی به فاصله چند ثانیه تشکیل نشد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر میاندوآب بر اساس دعوت قبلی قرار بود ساعت ۱۶ امروز در محل شورای اسلامی شهر برگزار شود.

طبق روال هفته‌های گذشته، خبرنگاران نیز در جلسه شورای اسلامی شهر میاندوآب حضور یافته و در انتظار تشکیل جلسه و مخابره اخبار آن به سمع و نظر مردم بودند؛ اما ساعت ۱۶ بود و کسی در صحن شورای شهر حاضر نبود و از اعضای شورای شهر تنها «شهرام محمدوند» در ساختمان شورا حاضر بود.

ساعت از ۱۶ گذشته بود که «غیب الله رحیمی» دیگر عضو شورای شهر وارد صحن شورای شهر شد و اندکی بعد «جهانگیر قاسم‌زاده» به صحن شورای شهر آمد.

ساعت حدود ۱۶ و ۱۱ دقیقه را نشان می‌داد که «غیب الله رحیمی» عضو شورای شهر میاندوآب خطاب به خبرنگاران حاضر در شورای شهر اعلام کرد: ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه است و هنوز اعضای هیئت‌رئیسه شورای شهر نیامده‌اند و ما نیز سه نفر هستیم و جلسه علنی شورای شهر حداقل پنج نفر باید باشند که باتوجه‌به اینکه سایر اعضا نیامده‌اند ما از مردم عذرخواهی کرده و جلسه را ترک می‌کنیم!

در همین حین که صحبت‌های «غیب الله رحیمی» در مقابل دوربین‌های خبرنگاران به اتمام رسید و آنها به‌طرف درب خروجی صحن شورا حرکت می‌کردند، «روبین کلانتری» و «فیروز تقوی» دو عضو شورای شهر به همراه «بابک محمدزاده» شهردار میاندوآب وارد صحن شورا شده و «مصطفی رسولی» دیگر عضو شورای شهر نیز در جلوی درب صحن شورا حضور داشت.

بااین‌وجود که در چند ثانیه، تعدادی اعضای شورای شهر در صحن علنی به پنج نفر رسید و طبق قانون اکنون تعداد اعضا برای جلسه رسمی شورای شهر به حدنصاب رسیده بود و تنها حدود ۱۵ دقیقه از ساعت ۱۶ می‌گذشت؛ ولی آن سه عضو شورای شهر، صحن شورا را ترک کرده و به‌این‌ترتیب جلسه شورای شهر میاندوآب علی‌رغم حضور پنج عضو در صحن شورا، در دو بازه زمانی به فاصله چند ثانیه تشکیل نشد!

پیش‌ازاین بارها سابقه داشت که جلسه شورای شهر میاندوآب رسمیت نیابد و یا در حین برگزاری جلسه از رسمیت بیفتد؛ اما اینکه جلسه شورای شهر علی‌رغم حضور حداقل اعضا برای رسمیت یافتن و به فاصله چند ثانیه به دلایل نامشخص تشکیل نیابد، تاکنون سابقه نداشته است که باید این حکایت جدید را نیز به حکایات شورای شهر میاندوآب اضافه کرد.

«اسکندر سجادی»، «روبین کلانتری»، «فیروز تقوی»، «جهانگیر قاسم‌زاده»، «غیب الله رحیمی»، «شهرام محمدوند» و «مصطفی رسولی» هم اکنون اعضای شورای اسلامی دوره ششم شهر میاندوآب را تشکیل می‌دهند که «مصطفی رسولی» به‌عنوان عضو علی‌البدل اول پس از انتخاب «بابک محمدزاده» عضو سابق شورای این شهر به‌عنوان شهردار میاندوآب از مهرماه امسال به جمع اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب اضافه شده است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.