اعزام ۲۰۰ مبلغ و مبلغه دینی به مساجد میاندوآب در ماه رمضان
۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
شناسه : 306626
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب خبر داد: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: در ماه مبارک رمضان امسال  ۲۰۰ نفر مبلغ و مبلغه دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب، چهاربرج و باروق اعزام شده اند.
پ
پ

حجت الاسلام محمد فیضی نهند در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: همه ساله در ماه مبارک رمضان؛ مبلغان و روحانیون به مساجد شهری و روستایی اعزام می‌شوند که امسال نیز این اقدام صورت گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال نزدیک به ۲۰۰ نفر مبلغ و مبلغه دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب، چهاربرج و باروق اعزام شده و کار تبلیغ و بیان احکام دین را انجام می‌دهند.

وی گفت: این تعداد مبلغ و مبلغه دینی از اول ماه مبارک رمضان در مساجد روستایی و شهری به منظور بهره مندی هرچه بیشتر اقشار مردم از فیوضات این ماه مبارک و ترویج شعائر اسلامی  حضور می‌یابند.

فیضی نهند تصریح کرد: احیای مساجد بعد از دوران شیوع کرونا یکی از اولویت های اساسی ما بوده و در این راستا روحانیون به مساجد شهری و روستایی اعزام شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: علاوه بر اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد شهری و روستایی، مراسم جمع خوانی قرآن کریم و مراسم سخنرانی در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب از جمله دیگر برنامه های این ماه مبارک در میاندوآب است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.