اعزام 1800 دانش آموز میاندوآبی به مناطق عملیاتی شمال غرب/ اردوهای راهیان نور، فرصتی برای آشنایی با حماسه رزمندگان اسلام است
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
شناسه : 267425
9

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی برای آشنایی با حماسه آفرینان دفاع مقدس و گرفتن انگیزه برای ادامه شهدا و افتخارآفرینان این مرزبوم است.

پ
پ

 سرهنگ پاسدار جواد مولودی  در گفتگو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: امسال بیش از یک هزار و 800 دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دانش آموزان در این اردوی یک روزه از مناطق عملیاتی بازدید می کنند، افزود: کار اعزام این دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورس، بسیج دانش آموزان و مربیان انجام می گیرد.

وی گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی یک روزه با حضور در مناطق عملیاتی پیرانشهر ضمن بازدید از این مناطق با آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند و امیدواریم از این اردو، بهره کافی را ببرند.

مولودی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور بهترین فرصت را برای آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی برای آشنایی با حماسه آفرینان دفاع مقدس و گرفتن انگیزه برای ادامه شهدا و افتخارآفرینان این مرزبوم است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تحکیم روحیه خودباوری و ایثار و گذشت در دانش آموزان از جمله اهداف اردوهای راهیان نور دانش آموزی است.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.