اعتماد به آمریکا دلیل وضعیت امروز اوکراین است
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۲۳
شناسه : 299035
10
کارشناس مسائل سیاسی: کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز نتیجه اعتماد به آمریکایی ها را در اوکراین شاهد هستیم که نشان می دهد نباید در برابر آمریکا و غرب کوتاه آمد و فریب وعده ها و تعهدات آنها را بخوریم.
پ
پ

عماد خیری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به وقاع اوکراین، اظهار کرد: باید از سرنوشت اوکراین درس گرفت، اوکراین کشوری بود که در مقابل آمریکا و غرب کوتاه آمد و در حالی که سومین قدرت هسته ای بود، با وعده های آمریکا همه داشته هایش را نابود ساخت.

وی افزود: باید این را در همه حال مد نظر داشته باشیم که نباید خود را از داشتن عناصر قدرت خلع کنیم و گرنه آینده ای مانند اوکراین برایمان می سازند و سرنوشتی مانند اوکراین خواهیم داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسئولان اوکراین به امید واهی کمکهای غرب،  کلیه سلاح های هسته ای خود را تحویل دادند و اکنون مردم این کشور تاوان آن را می پردازند.

 خیری با بیان اینکه امروز نتیجه اعتماد به آمریکایی ها را در اوکراین شاهد هستیم، تصریح کرد: نباید در برابر آمریکا و غرب کوتاه آمد و فریب وعده ها و تعهدات آنها را بخوریم.

وی با اشاره به اینکه  این سرنوشت کشورهایی است که به حمایت و پشتیبانی و وعده های آمریکا و جهان غرب اعتماد می کنند، اظهار کرد: امروز خود اوکراینی ها اعتراف می کنند که در خلع سلاح موشکی خود اشتباه کرده اند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.