اطاعت از ولی فقیه، رمز پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی است/باید مقابل یزیدیان زمان ایستاد
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۵۱
شناسه : 266256
10

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: قدرت مدیریت ولایت فقیه و تبعیت رزمندگان اسلام از منویات و نظریات رهبری ولایت فقیه از مهم ترین رموز پیروزی رزمندگان اسلام بود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی از بعد توان نظامی و نیروی انسانی با دشمن برابری نمی کردیم، اظهار کرد: ولی با این وجود، رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس کاری کردند که تمام معادلات دشمنان را بر هم ریخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه چند عامل مهم ترین نقش در پیروزی رزمندگان اسلام را داشت، گفت: قدرت مدیریت ولایت فقیه و تبعیت رزمندگان اسلام از منویات و نظریات رهبری ولایت فقیه از مهم ترین رموز پیروزی رزمندگان اسلام بود.

وی با بیان اینکه قدرت بسیج کنندگی ولی فقیه سبب شد تا دشمن در برآوردهای خویش شکست بخورد، افزود: از ویژگی‌های اساسی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس می‌توان به اطاعت از ولایت فقیه و پیروی از فرامین الهی اشاره کرد که باید الگوی جوانان امروزی قرار گیرد.

مولودی تصریح کرد: هشت دفاع مقدس اگر آنالیز و تحلیل شود، رسوا کننده حقوق بشر دنیا و مدعیان حقوق بشر امروزی در دنیا است تا دنیا بداند که اینها چه جنایاتی مانند بمباران های شیمیایی مرتکب شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه داعش نیز زائیده مدعیان حقوق بشر در دنیاست، اظهار کرد: پیشرفته ترین سلاح ها و تجهیزات را چه کسانی در اختیار داعش قرار می دهند؟ و با امپراطوری رسانه ای خود جای جلاد و شهید را عوض می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل کنونی انتقال یابد و برای آنان تبیین شود، افزود: باید از دفاع مقدس الگو گرفته و دروغ های مدعیان حقوق بشر را افشا و حق خود را مطالبه کنیم.

مولودی با بیان اینکه دشمنان همواره بر اساس منافع خود حرف می نند و قابل اعتماد نیستند، گفت: دنیا، دنیای زور است و باید مقابل یزیدیان زمان بایستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین با تاکید بر مطالعه در زندگینامه و وصیتنامه شهدا، تصریح کرد: باید پیام شهدا را به نسل حاضر انتقال داده و شهدا را الگو قرار دهیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.