اصلاح ۳ نقطه حادثه‌خیز در میاندوآب
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
شناسه : 312392
2
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: نظم‌دهی و اصلاح سه‌نقطه حادثه‌خیز در میاندوآب موجب کاهش تصادف و روان‌سازی ترافیک شد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، اظهار کرد: نظم‌دهی و اصلاح سه‌نقطه حادثه‌خیز در میاندوآب سبب کاهش تصادف و روان‌سازی ترافیک شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با تلاش کارشناسان فنی و تخصصی پلیس راهنمایی‌ورانندگی، همکاری اعضای شورای ترافیک و شهروندان عزیز؛ اصلاح هندسی و نظم‌دهی در میدان امام علی (ع)، میدان کوی بهی و سه‌راهی بوکان این شهر انجام گرفت.

وی گفت: اصلاح هندسی این سه‌نقطه حادثه‌خیز موجب کاهش ۸۰ درصدی تصادفات و روان‌سازی ۸۵ درصدی ترافیک شده و رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است.

رستم پور با تشکر از دست‌اندرکاران اجرای این طرح‌ها، تصریح کرد: از رانندگان درخواست داریم با رعایت فاصله و حق‌تقدم، از سبقت و سرعت‌های غیرمجاز پرهیز نموده و بااحتیاط رانندگی کنند تا شاهد هیچ‌گونه تصادف و حادثه تلخی نباشیم.

ترافیک، یکی از مشکلاتی است که از چند سال گذشته با نام شهر میاندوآب پیوند خورده و یکی از اصلی‌ترین معضلات مردم در این شهر بوده است.

معضل ترافیک در فصولی مانند پاییز که همراه با بازگشایی مدارس است، دوچندان شده و تا جایی پیش رفته که در برخی ساعات شبانه‌روز تردد در بخش‌هایی از شهر به‌سختی امکان‌پذیر می‌شود.

با آغاز به کار شهردار جدید میاندوآب، کار اصلاح هندسی میادین و معابر میاندوآب در راستای حل معضل ترافیک آغاز شده که در آخرین مورد نیز جداکننده بتنی خیابان شریعتی در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک حذف شد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.