اشتغال زایی برای 250 مددجوی کمیته امداد در میاندوآب  
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
شناسه : 270421
9

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: از ابتدای امسال با جذب حدود 30 میلیارد ریال اعتبار برای بیش از 250 مددجو در شهرستان میاندوآب، اشتغال زایی شده است.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فعالیت پنج مرکز نیکوکاری در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: در شهرستان میاندوآب 24 واحد نیکوکاری برای کمک رسانی به نیازمندان و مددجویان در حال فعالیت هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با بیان اینکه مردم و خیرین همیشه یار و مددکار ما در کمک رسانی به نیازمندان بوده اند، افزود: در 9 ماهه نخست امسال هفت میلیارد و 680 میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شده که یک میلیارد و 550 میلیون ریال آن نقدی و پنج میلیارد و 830 میلیون ریال آن غیرنقدی بوده است.

وی گفت: حدود  چهار و 500  خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان میاندوآب هستند که به آنها انواع خدمات مورد نیاز ارائه می شود.

بخشی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره)، اشتغال زایی و خودکفایی مددجویان است، تصریح کرد: امسال سعی داریم تا میزان اعتبار پیش بینی شده برای اشتغال زایی را در شهرستان میاندوآب جذب و برای خانوارهای مددجو اشتغال زایی کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با بیان اینکه از ابتدای امسال برای بیش از 250 مددجو اشتغال زایی شده است، اظهار کرد: این تعداد اشتغال زایی با جذب حدود 30 میلیاردریال اعتبار بوده و امیدواریم تا پایان با جذب اعتبارات پیش بینی شده  و ضمن خودکفایی تعداد بیشتری از مددجویان، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

وی هم چنین از همکاری بانک ها در تسهیل دریافت تسهیلات از سوی مددجویان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.