اشتغال جوانان، در اولویت مسئولان میاندوآب باشد
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
شناسه : 317198
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: هر روز جوانان زیادی از این شهر برای اشتغال و کار به شهرهای اطراف می‌روند و لذا ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان باید مدنظر مسئولان باشد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده عصر امروز در جشن پیروزی هواداران «علی احمدی» منتخب مردم میاندوآب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سخنانی با تقدیر از حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات، اظهار کرد: مردم شهیدپرور و ولایی شهرستان میاندوآب و ایران اسلامی علی‌رغم همه دشمنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی خود، دل شهدا و امامین انقلاب را شاد کردند.
امام‌جمعه میاندوآب افزود: مردان و زنان غیرتمند ایران اسلامی در ۱۱ اسفندماه، حماسه‌ای آفریدند که دشمن را زمین‌گیر کرد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان تمام ظرفیت خود را برای حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات به کار گرفته بودند، گفت: دشمنان و کل جریان ضدانقلاب و ضد ایران زیر پرچم کفر جهانی، از مدت‌ها پیش پرچم مقابله با انتخابات را به دست گرفته بودند و بیش از ۵۰۰ شبکه کثیف علیه انتخابات لجن‌پراکنی می‌کردند اما مردم ایران اسلامی؛ مشت محکمی به دهان جیره‌خواران زدند.

حسن‌زاده با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بی‌سابقه بود، تصریح کرد: دشمن تمام همت خود را به کار گرفت تا مردم در انتخابات و راهپیمایی شرکت نکنند ولی مردم ایران اسلامی بصیرت، آگاهی و فهم خود را نشان داده و دشمن را مأیوس کردند.

امام‌جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه مردم؛ ولی‌نعمت ما هستند و باید قدردان آنها باشیم، اظهار کرد: نماینده منتخب، نماینده این مردم و امت اسلامی بوده و باید خدمت به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه اختلافات و دوقطبی‌ها عامل عقب‌ماندگی میاندوآب بوده است، گفت: نباید در میاندوآب دوقطبی ایجاد شود؛ بلکه مهم وحدت، اتحاد و همدلی است که باید ایجاد و تقویت شود تا میاندوآبی در شأن این مردم ساخته شود.
حسن‌زاده تصریح کرد: بنده امام‌جمعه شهر هستم و باید دغدغه معنویت، مسجد و دین داشته باشم؛ اما هر روز تعداد زیادی برای اشتغال به دفتر ما مراجعه می‌کنند و هر روز جوانان زیادی را می‌بینیم که برای اشتغال و کار به شهرهای اطراف می‌روند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه چهار سال بعد باید کارنامه خود را به مردم نشان دهید، افزود: درخواست ما این است که حداقل هر سال یک کارخانه در این شهر ایجاد شود تا زمینه برای اشتغال جوانان زمینه فراهم شود.

وی هم چنین با تأکید بر اینکه از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: دست سرمایه‌گذاران را می‌بوسیم تا در این شهر سرمایه‌گذاری کرده و زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.