اسکان ۲۰ مسافر گرفتار در برف در محورهای مواصلاتی میاندوآب/ ۱۴۰ خودرو رهاسازی و امداد رسانی شد
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۹:۲۴
شناسه : 298279
6
رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب: رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب از رهاسازی و امدادرسانی به 140 خودروی گرفتار در برف و اسکان 20 مسافر گرفتار در برف در محورهای مواصلاتی میاندوآب خبر داد.
پ
پ

نادر افشارلو در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به مسدود شدن محور میاندوآب به ارومیه به دلیل بارش برف و کولاک، اظهار کرد: دیشب و بامداد امروز، امدادرسانی به مسافران و خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک در دستور کار قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب افزود: در این زمینه بارگیری و ارسال اقلام امدادی شامل پتو،جیره خشک و انواع کنسروجات جهت ارائه خدمات به مسافران اتوبوس ها و خودروهای مانده در برف و کولاک بین سه راهی ترشکان و سه راهی دارلک به همراه اکیپ امدادی انجام شد .

وی گفت: در این زمینه تعداد ۲۰ نفر از گرفتار شدگان در برف و کولاک در مسجد النبی(ص) کارخانه قند میاندوآب اسکان داده شدند .

افشارلو با اشاره به اینکه دو اکیپ با دو خودروی امدادی در این عملیات امدادرسانی حضور داشتند، تصریح کرد: هم چنین بیش از ۱۴۰ خودروی گرفتار در برف نیز امدارسانی از جمله بستن زنجیر چرخ و راهنمایی در مسیر و همچنین رهایی از کولاک انجام گرفته است .

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب با بیان اینکه امدادگران هلال احمر شهرستان در آماده باش کامل می باشد و در چندین محور میاندوآب تیم های عملیاتی به صورت فعال در حال امدارسانی هستند ، گفت: از مردم درخواست داریم از تردد غیر ضروری در جاده ها جدا خودداری نمایند و در صورت نیاز حتما زنجیر چرخ و لباس گرم بهمراه داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.