استکبار ستیزی مهم ترین آرمان انقلاب اسلامی است
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
شناسه : 292772
7
امام‌جمعه میاندوآب‌:

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت: نخستین آرمان انقلاب، استکبارستیزی است که ملت ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز آن را به نمایش گذاشته اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، امام جمعه میاندوآب امروز در ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در میاندوآب در سخنانی با اشاره به شاخصه های انقلابی گری در بیانات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: پایبندی به مبانی و ارزش‌های انقلاب نخستین شاخصه انقلابی گری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و تلاش برای رسیدن به آنها از دیگر شاخصه های انقلابی گری است، افزود: نخستین آرمان انقلاب، استکبارستیزی است که ملت ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز آن را به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: پایبندی به استقلال کشور، حساسیت به کار و نقشه دشمن و عدم تبعیت از دشمن  از دیگر شاخصه های انقلابی گری است که همواره باید مورد توجه ما قرار گیرد.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر اینکه باید همواره اتحاد و همدلی خود را حفظ کنیم، تصریح کرد: حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، در این برهه بیشتر از هر زمانی به اتحاد و همدلی نیازمند است.

حسن زاده اظهار کرد:کاهش و از بین بردن فاصله طبقاتی در جامعه و رسیدگی به امورات مردم، باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی هم چنین با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال در میاندوآب براساس تصمیم و دستورالعمل‌های کشوری و استانی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا خواهد شد، گفت: در دهه فجر امسال آذین‌بندی و فضاسازی شهری از سوی دستگاه‌های متولی به نحو مطلوب اجرا شود تا اقدامات و اتفاق‌های افتاده در راه پیروزی این انقلاب تداعی و مرور شود.

از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین عملکرد، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده شود

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های دهه فجر تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم، گفت: باید با رعایت دستورالعمل ها، از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین عملکرد، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده کرد.

حسام شیرازه محبت با اشاره به اینکه برخی به دنبال سیاه نمایی هستند، افزود: این قبیل افراد تیشه به ریشه نظام می‌زنند و هیچ تفاوتی بین مسئولان قایل نیستند.

وی با بیان اینکه تزریق امید به جامعه یکی از ارمغان‌های این ایام است، اظهار کرد: مدیران این است که عملکرد و اقدامات شاخص دستگاه‌های اجرایی در قالب آمار و تحت عنوان “چه بود و چه شد” را با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار میاندوآب هم چنین بر لزوم راه اندازی پویش های مجازی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.